کد خبر : 1688479 | 19 خرداد 1399 ساعت 16:22 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین برایثویت:

بارسلونا نگاه مردم به شما را عوض می کند

ستاره دانمارکی بارسلونا معتقد است پیوستن به بارسا باعث تغییراتی در روند زندگی اش شده است.

بارسلونا نگاه مردم به شما را عوض می کند

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت شدید عثمان دمبله و دوری طولانی مدت او از میادین، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسا مجوز جذب یک مهاجم جدید در خارج از نقل و انتقالات زمستانی را داد. از بین گزینه های موجود، در نهایت مارتین برایثویت ستاره دانمارکی لگانس بود که به خدمت گرفته شد.

در ابتدا کسی تصور نمی کرد او بتواند کیکه ستین سرمربی بارسا را به توانایی هایش متقاعد کند اما تا پیش از تعطیلی لالیگا او توانست 130 دقیقه برای بارسا به میدان برود و یک پاس گل نیز بدهد.

 

 

1500712

 

 

او در ال کلاسیکو هم مدت زمان کوتاهی وارد زمین شد و در شکست 2-0 بارسا می توانست زننده یک گل هم باشد که با بدشانسی موقعیت گل را از دست داد.

در بازگشت بازیکنان بارسا به تمرینات که تقریبا 4 هفته پیش بود، نتایج تست آمادگی جسمانی برایثویت همه را شگفت زده کرد. او از این حیث، آماده ترین بازیکن بارسا بود و نشان داد که ادعایش مبنی بر اینکه هیچکس مثل او تمرین نمی کند، بی اساس نبوده است.

 

برایثویت در مصاحبه با وبسایت گل گفت:« وقتی به بارسا پیوستم، به خودم گفتم که در نهایت تمام آن مرارت ها و تلاش ها جواب داد. این به من انگیزه بیشتری هم می دهد و نشانه ای بر این است که هیچ حد و مرزی برای توانایی هایم وجود ندارد. از این حیث به خودم افتخار می کنم. با پیوستن به بارسا چیزهای زیادی در زندگی ام تغییر کرد. به عنوان بازیکن بارسا نگاه ها به شما عوض می شود.

 

 

1501737

 

 

حالا من برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی می کنم و مردم بیش از گذشته مرا می شناسند. وقتی بیرون هستیم، برای مردم چهره ای آشناتر هستم و این کمی روند زندگی را تغییر داده است.»

 

برایثویت ادامه داد:« تسلطم به فرانسه باعث شده تا با فرانسوی ها بارسا مثل گریزمان، دمبله، اومتیتی و لنگله بیشتر اُخت بگیرم و البته با فرانکی دی یونگ هم دوستی صمیمانه ای دارم. آنها به من کمک کردند تا خیلی زود با شرایط بارسا خودم را وفق بدهم.»

 

جدایی از لگانس:« آنجا دوستان زیادی دارم و واقعیت این است که نمی خواستم به آن شکل تیم را ترک کنم. همه بازی های لگانس را می بینم و امیدوارم بتوانند از رده نوزدهم بالاتر بیایند و از سقوط نجات پیدا کنند. بهترین آرزوها را برای تیم سابقم دارم ولی تمام تمرکزم پس از شروع مجدد لالیگا روی بارسا خواهد بود.»

 

 

1501736

 

دیدگاه‌ها