کد خبر : 1688550 | 19 خرداد 1399 ساعت 22:47 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین گل گهر با حضور مدیرعامل (عکس)

تیم فوتبال گل گهر برنامه تمرینی منظمی برای رسیدن به مرز آمادگی در روزهای منتهی به آغاز مجدد لیگ برتر برگزار می کند.

به گزارش"ورزش سه"، امروز محمدجواهری مدیرعامل تیم گل گهر نیز در تمرین این تیم شرکت کرد و ضمن تماشای تمرین بازیکنان دقایقی هم با مجید جلالی سرمربی تیم گفت و گو کرد. گل گهر امروز تمرین پرفشاری را برگزار کرد و بازیکنان این تیم از آمادگی خوبی برخوردار بودند به طوری که جلالی از عملکرد آن ها ابراز رضایت می کرد.


تمرین امروز گل گهری ها نشان می داد به نظر توانسته اند از روزهای سختی که پیش رو داشته اند عبور کنند ، بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان و عوامل فنی و اجرایی ، مدیریت این ماجرا و بازگشت به روند عادی کار دشواری به نظر می رسید آن هم با توجه به فشار رسانه ای زیادی که نسبت به این ماجرا به وجود آمد و البته این نکته مهم که گل گهر اولین سال حضورش را در لیگ برتر سپری می کند. با این وجود محمدجواهری به عنوان مدیرعامل و مجیدجلالی که تجربه بالای از حضور در لیگ برتر دارد و البته بازیکنان این تیم توانستند از این چالش سخت عبور کنند.


آن ها حالا یک ماموریت دشوار دیگر دارند و آن 9 هفته سرنوشت سازی است که برای ماندن در لیگ برتر پیش رویشان است.


اولین بازی آن ها با سپاهان خواهد و سپس بازی های دشوار دیگری با تیم های سپاهان، پیکان، شاهین شهرداری،شهرخودرو، فولاد، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن را پیش رو دارند که هرکدامش می تواند یک فینال باشد. با این وجود اما این گل گهر امروز شبیه یک تیم کم تجربه که تازه به لیگ برتر آمده نیست و جدیتی که در تمرینات این تیم دیده می شود می تواند برای هواداران سیرجانی این امیدواری را به وجود بیاورد یک سال بعد هم بتوانند در لیگ برتر مسابقات تیمشان را تماشا کنند.

 

1501798

 

1501799

 

1501800

 

آن ها بعد از خریدهای نیم فصل و آمدن جلالی تبدیل به یک تیم پرمهره شده اند که سرمربی اش از سومین دوره لیگ برتر در مسابقات بوده و در این مسابقات قهرمان هم شده است. لیست بازیکنان این تیم هم شاید در مقایسه با رقیبانشان در انتهای جدول و حتی تیم های میانی لیست تکمیل و جالبی به نظر می رسد. آن ها بعد از درخشش مهرداد بشاگردی در بازی برابر استقلال حالا دو دروازه بان آماده دارند و این شاید کار حسین ترابپور مربی دروازه بان های این تیم و دروازه بان سابق استقلال برای انتخاب دروازه بان اصلی در بازی های آینده سخت تر کند. در خط دفاعی علیرضا ابراهیمی کاپیتان این تیم یکی از بهترین های این فصل گل گهر بوده است. او هم به پرسپولیس و هم به استقلال در این فصل گل زده و گل به استقلالش یک گل حیاتی و سه امتیازی بود که می تواند بعدها کمک زیادی به گل گهر بکند. رضا علیاری و عبدالله حسینی دیگر مدافعان هستند. جلالی در این پست مهران گلزاری را هم دارد به عنوان کاپیتان با گل گهر قهرمان لیگ دسته یک شد.

 

1501802

 

1501803

 

1501801

 


در دفاع کناری هم شرایط برای گل گهر اینگونه است که بازیکنانی دارد که تجربه خوب بازی در لیگ برتر را دارند. یوسف وکیا، احمد موسوی و مهرداد عبدی و حسام پورهاشم حتی رضا علیاری در پست های کناری بازی می کنند. در خط میانی جلالی در سیستم چهارنفره اش بازیکنانی مثل امین پورعلی ، احمدزنده روح ، سجاد آشوری ، میلاد کمندانی و رضا محمودآبادی را دارد با اینحال او در بازی های مختلف حتی بهنام برزای و مهرداد بایرامی که مهاجم هستند و همچنین مهرداد عبدی را در خط میانی بازی داده است. در خط حمله اما دست گل گهر خیلی باز به نظر می رسد. جلالی علاوه بر داشتن برزای و بایرامی که مهاجمان باسابقه ای در لیگ برتر هستند ، یونس شاکری و گادوین منشا و همچنین پیمان رنجبری را که فصل پیش آقای گل لیگ یک در اختیار دارد.

 

 

1501804

 

1501805


گل گهر روز چهارشنبه یک بازی با پرسپولیس دارد. در بازی رفت گل گهر گل گهر نمایش خوبی در آزادی برابر پرسپولیس داشت اما در نهایت شوت سهمگین ترابی سرنوشت بازی را تغییر داد. این تیم امروز تمرینی جدی را انجام داد. در این تمرین خود جلالی مثل همیشه در وسط زمین بود و البته رضا مرتضی زاده نیز به عنوان دستیار اول تلاش زیادی را انجام داد.

دیدگاه‌ها