کد خبر : 1688584 | 20 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

دیبالا: بازی کردن برای بارسا فوق‌العاده است

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس که منتظر تمدید قراردادش با این تیم است در یک مصاحبه اعلام کرد "بازی کردن برای بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود".

دیبالا: بازی کردن برای بارسا فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس که گفته می‌شود این روزها منتظر است تا قراردادش با باشگاه ایتالیایی را تمدید کند در یک مصاحبه صحبتهایی کرده که خبرساز شده است. دیبالا در این مصاحبه اعلام کرد "بازی کردن برای بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود".

 

1501834

 

دیبالای 26ساله فصل گذشته با شایعاتی مبنی بر جدا شدنش از یوونتوس روبرو بود. او در فصل جاری نمایش‌های خوبی با پیراهن یووه داشت و به نظر می‌رسید شایعات درباره جدایی‌اش به پایان رسیده است. دیبالا تا سال 2022 با یووه قرارداد دارد و گفته می‌شود در شرف تمدید قراردادش با این تیم است. به همین خاطر، صحبتهای اخیر او جنجالی شده است.

 

دیبالا در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت:" واقعیت این است که بارسلونا در سراسر دنیا تیمی بسیار بزرگ است و با مسی از آنچه که بوده هم بزرگتر شده. بازی کردن برای بارسا واقعا فوق‌العاده خواهد بود. ولی یوونتوس هم باشگاه بی‌نظیری است. باشگاهی بزرگ و سرشار از تاریخ که در حال حاضر بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند".

 

ستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" یوونتوس آنقدر بازیکن باکیفیت دارد که همین امروز می‌تواند دو تیم کامل روانه میدان کند. شانس بازی کردن با کسانی مثل بوفون و کریستیانو رونالدو هم که عالی است، آنها ستاره‌هایی هستند که این باشگاه را بزرگتر از همیشه کرده‌اند".

 

 

 

دیدگاه‌ها