کد خبر : 1688828 | 21 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا و یوونتوس در آستانه رسیدن به توافق

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند باشگاه یوونتوس و دیبالا به توافق بر سر تمدید قرارداد او نزدیک شده‌اند.

دیبالا و یوونتوس در آستانه رسیدن به توافق

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که مذاکرات بین باشگاه یوونتوس و ستاره آرژانتینی‌اش پائولو دیبالا پیشرفت خوبی دارد و دو طرف معتقدند می‌توانند به زودی درباره تمدید قرارداد او به ارزش 12 میلیون یورو در سال به توافق نهایی برسند.

 

درحالیکه یوونتوس فصل را از روز جمعه با بازی مقابل میلان در کوپا ایتالیا از سر می‌گیرد مساله تمدید قرارداد با دیبالا یکی از مشکلات فعلی این باشگاه است. درحالیکه شاگردان ماتوریتزیو ساری برای قهرمانی در این فصل با رقبای دشواری مثل اینتر و لاتزیو روبرو هستند دیبالا یکی از مهره‌های کلیدی تیم ساری به حساب می‌آید.

 

1502109

 

دیبالای 26ساله تا تابستان 2022 با یوونتوس قرارداد دارد ولی شایعات اخیر درباره ابراز تمایل چند باشگاه دیگر به جذب ستاره آرژانتینی مدیران یوونتوس را نگران کرده بود.

 

دیبالا چندی پیش گفته بود هنوز درباره تمدید قراردادش از طرف باشگاه یوونتوس با او تماسی برقرار نشده. ستاره آرژانتینی گفته بود منتظر خواهد ماند تا اول باشگاه در این باره اقدام کند.

 

ستاره آرژانتینی یوونتوس در روزهای اخیر در یک مصاحبه گفت بازی کردن در بارسلونا اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود. این جمله دیبالا نوعی ارسال سیگنال از طرف او برای یوونتوس تفسیر شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها