کد خبر : 1684541 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 20:43 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو دیبالا؛ بعد از سپری کردن یک سال عجیب! (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس با فرم ایده آلی در تمرینات این تیم حضور یافته است.


به گزارش "ورزش سه"، در حدود این یک سال اتفاقات عجیب و دراماتیکی برای پائولو دیبالا رخ داده است. در ابتدای تابستان سال گدذشته و با ورود مائوریتسو ساری به رختکن یوونتوس، نام این هافبک خلاق در فهرست فروش بیانکونری قرار گرفت و او تا آستانه جدایی پیش رفت، اما در نهایت اصرار پائولو دیبالا باعث ماندن او در تورین شد.

 

با شروع فصل پائولو دیبالا یکی از بهترین بازیکنان یوونتوس لقب گرفته و نقش مهمی در نتایج خوب این تیم ایفا کرد. اما با شیوع ویروس کرونا و لغو موقت مسابقات، اعلام شد او نیز به کرونا مبتلا شده تا اینگونه موجبات نگرانی هوادارانش فراهم شود. اما جالب اینجاست پائولو دیبالا بیش از یک بار درگیر این بیماری شد، اما در نهایت به خوبی مقاومت کرد و در نهایت از شر کرونا خلاص شد.

 

اما امروز نشریات ایتالیایی اعلام کردند پائولو دیبالا با یوونتوس برای تمدید قرارداد تا سال 2025 به توافق رسیده و به نظر می رسد او مدت ها در تورین خواهد ماند. پائولو دیبالا یکی از اماده ترین بازیکنان بیانکونری در دور جدید تمرینات این تیم است و بعد از سپری کردن یک سال عجیب، می خواهد در ادامه فصل نیز عملکرد درخشان پیش از شیوع ویروس کرونا را استمرار بخشد.

 

1497331

 

1497332

 

1497333

دیدگاه‌ها