کد خبر : 1688603 | 20 خرداد 1399 ساعت 11:11 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست ویژه بهروان از فدراسیون فوتبال

رییس هیات فوتبال استان مازندران از فدراسیون فوتبال خواست همان طور که تکلیف تیم های لیگ برتری و دسته اولی را مشخص کرده تکلیف تیم های استانی و هم چنین مدارس فوتبال را هم مشخص کند.

درخواست ویژه بهروان از فدراسیون فوتبال 

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره به خبرنگار ما گفت: فوتبال ایران تنها تیم های لیگ برتری و دسته اولی نیست. تیم هایی که در لیگ برتر استان ها حضور دارند و هم چنین مدارس فوتبال از خانواده فوتبال هستند و بلاتکلیفی اینروزها برای آنها آزار دهنده است و در مراجعه به ما خواهان روشن شدن تکلیفشان هستند. فعلا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و هم چنین فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در اینباره صادر نکرده است. 

 

رییس هیات فوتبال استان مازندران ادامه داد: از سر گیری دوباره فوتبال در ایران بهترین اتاق ممکن در روزهای کرونایی بود، همان طور که رییس فیفا معتقد است کشورها رفته رفته در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی باید برای بازگشت تماشاگران به استادیوم ها برنامه ریزی کنند. دراین بین باید تکلیف تیم های حاضر در لیگ برتر استانی و هم چنین مدارس فوتبال مشخص شود. بدون شک این ها هم می توانند در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی به فوتبال برگردند. متاسفانه در حال حاضر دستوری در این باره وجود ندارد و این بلاتکلیفی برای تیم هایی که در شهرستان ها حضور دارند و هم چنین مدارس فوتبال آزار دهنده است. 

 

گفتنی است بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تمرینات و بازی های دوستانه تیم های لیگ برتری و دسته اولی آزاد شده و قرار است فوتبال در ایران 4 تیر با بازی فولاد – استقلال که معوقه بازی های لیگ برتر است، دوباره آغاز شود.

دیدگاه‌ها