کد خبر : 1688615 | 20 خرداد 1399 ساعت 12:01 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله چلسی به بوندس‌لیگا؛ ورنر و هاورتز در راه لندن

دیلی‌میل با انتشار گزارشی اختصاصی می‌گوید چلسی برای جذب کای هاورتز پدیده جوان لورکوزن مصمم است و قصد دارد علاوه بر تیمو ورنر، او را هم به خدمت بگیرد.

حمله چلسی به بوندس‌لیگا؛ ورنر و هاورتز در راه لندن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار گزارشی اختصاصی از حمله چلسی به پدیده‌های بوندس‌لیگا خبر داده و می‌گوید بعد از انتشار اخباری درباره تلاش چلسی برای جذب تیمو ورنر مهاجم لایپزیش، حالا باشگاه انگلیسی برای جذب کای هاورتز، پدیده جوان بایر لورکوزن هم مصمم است.

 

1501882

 

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود با آغاز پنجره نقل و انتقالات چلسی تیمو ورنر مهاجم لایپزیش را با قراردادی 60 میلیون یورویی به خدمت بگیرد. اما آبی‌های لندن برای جانشینی دو ستاره خود ویلیان و پدرو، به دنبال یک وینگر جوان هم می‌گردند و مصممند کای هاورتز ستاره جوان لرکوزن را به استمفورد بریج منتقل کنند.

 

چلسی برای جذب هاورتز با رقبای بزرگی مواجه است و باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای خرید او انجام دهد. هاورتز تا سال 2022 با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و لورکوزن اعلام کرده او را به قیمتی کمتر از 85 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد.

 

1501881

 

چلسی اما معتقد است تابستان گذشته که به دلیل ممنوعیت یوفا قادر به حضور در بازار نقل و انتقالات نبوده از رقبای خود عقب افتاده و در نتیجه مصمم است امسال ستاره‌های مد نظرش را هر طور شده به لندن منتقل کند. به ادعای دیلی‌میل، هاورتز اصلی‌ترین گزینه‌ای است که لمپارد و مدیریت چلسی برای تابستان امسال در نظر گرفته‌اند.

 

هاورتز از 17سالگی بازی در تیم اول بایر لورکوزن را آغاز کرده و از این گذشته 7 بازی ملی هم برای آلمان در کارنامه دارد. مدیر ورزشی بایر، سیمون رولفس در روزهای اخیر گفته بود نمی‌داند امسال تابستان چه آینده‌ای برای پدیده جوان تیمش رقم خواهد خورد. او اذعان کرد که چند باشگاه بزرگ از آلمان و دیگر کشورهای اروپایی به دنبال جذب هاورتز هستند.

 

 

دیدگاه‌ها