کد خبر : 1688370 | 18 خرداد 1399 ساعت 23:56 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

رابی فاولر:

اغراق نکنید، تیمو ورنر فان باستن که نیست!

رابی فاولر، گلزن سابق لیورپول معتقد است تیمو ورنر آنقدرها هم که می گویند بازیکن بزرگی نیست.

اغراق نکنید، تیمو ورنر فان باستن که نیست!


به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر بارها اخبار و شایعاتی در مورد احتمال انتقال تیمو ورنر به لیورپول منتشر شده بود، اما در نهایت به نظر می رسد این ستاره آلمانی با چلسی به توافق رسیده و راهی این تیم خواهد شد. رابی فاولر علیرغم تمجید از ورنر مدعی شد در مورد توانایی های او اغراق شده است.

 

رابی فاولر گفت: "من در هفته های اخیر سر و صداهای زیادی پیرامون تیمو ورنر را شنیدم، اما خیلی هوادار بازی او نیستم. من می دانم که ورنر یک بازیکن با استعداد است و لحظاتی درخشان در مسابقات نشان داده که نشانگر کیفیت وی است. اما آیا ورنر مطابق استاندارد سه مهاجم فعلی لیورپول است؟ از نظر من نیست.

 

1500656

 

به نظر من اگر انتقال تیمو ورنر به چلسی انجام شود، در فصل آینده مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. ماه هاست که سر و صدای زیادی در مورد مقصد آینده ورنر وجود داشته است و باشگاه سابق من در قلب این شایعات بود، اما بیشتر تیم های بزرگ در فوتبال اروپا خواهان خرید ورنر بودند. برخی از هواداران لیورپول وقتی فهمیدند که ورنر احتمالا لایپزیش را به مقصد آنفیلد ترک نمی کند بسیار ناراحت شدند.

 

شرایط به شکلی شده که انگار تیمو ورنر یکی مانند مارکو فان باستن و یک بازیکن در سطح جهانی است. من چند بار نمایش های او را منصفانه تماشا کرده ام و البته ورنر خصوصیاتی دارد که آنها را می پسندم و تحسین می کنم. اما آیا او به اندازه کافی تاثیرگذار است؟ از نظر من نه."

 

دیدگاه‌ها