کد خبر : 1688618 | 20 خرداد 1399 ساعت 12:07 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح برزگر درباره حرکت عجیب علیرضا بیرانوند

مهاجم جوان و آینده دار پرسپولیس به توضیح درباره حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند در جریان تمرینات این تیم پرداخت.

توضیح برزگر درباره حرکت عجیب علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش عکسی از محل تمرینات پرسپولیس منتشر شد که علیرضا بیرانوند را در حال کشیدن گوش آریا برزگر نشان می‌دهد. اقدامی که بیرانوند با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود اینچنین به توضیح آن پرداخته بود:" تا حالا گوش هر کسی را کشیدم، موفق شد!" اکنون آریا برزگر در گفتگو با فارس به توضیح این اتفاق پرداخته است: بیرانوند بهترین دروازه بان ایران و آسیا است او گوش من را کشید چون هم می خواست با من شوخی کند تا روحیه بگیرم و هم اینکه پیامی برای من باشد تا در زندگی شخصی و حرفه ای سخت تلاش کنم. بیرانوند گوش هرکه را کشیده موفق شده و امیدوارم من هم بتوانم به اهدافم برسم.

 

هافبک سرخ‌‌ها درباره حضورش در بازی دوستانه مقابل سایپا نیز گفت: نمی دانم مربیان از عملکردم رضایت داشتند یا خیر اما خودم از عملکردم به هیچ وجه رضایت نداشتم. با این حال از اعضای کادرفنی و آقا یحیی به دلیل اعتمادی که به من کردند تشکر می کنم و امیدوارم در آینده با بازی های خوبم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

 

1501887

 

برزگر در خصوص اینکه  او و دیگر بازیکنان به لحاظ تیمی و انفرادی در شرایط آرمانی قرار دارند یا خیر، گفته: خودم در زمان تعطیلی از روز اول فیزیکی و بدنی کار کردم و دیگر بچه های تیم هم شرایط و روحیه بسیار خوبی دارند تا بتوانیم برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شویم.

 

این مهاجم درباره تفاوت های کالدرون و گل محمدی و اینکه در زمان مربی قبلی شرایط بدی را داشت، گفت: نمی خواهم درباره مربی قبلی حرفی بزنم برای او آرزوی موفقیت می کنم اما درباره آقا یحیی باید بگویم که او خیلی به ما روحیه می دهد و از نظر فنی نیازی به تعریف من ندارد. می دانم اول باید در پرسپولیس فیکس شوم و به تیم ملی برسم اما در نهایت آرزو دارم روزی در منچستر یا رئال بازی کنم.

دیدگاه‌ها