کد خبر : 1688731 | 20 خرداد 1399 ساعت 20:59 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس سیلوا:

نمی دانم بارسلونا ریچارلیسون را می خواست یا خیر

مارکوس سیلوا، سرمربی سابق اورتون در مورد توانایی های ریچارلیسون، ستاره جوان و برزیلی صحبت کرد.

نمی دانم بارسلونا ریچارلیسون را می خواست یا خیر

 

به گزارش "ورزش سه"، در فصل زمستان اخباری در مورد پیشنهاد 85 میلیون پوندی بارسلونا برای خرید ریچارلیسون شنیده شد، اما در نهایت این بازیکن در اورتون باقی ماند. حالا مارکوس سیلوا به تمجید از توانایی های این بازیکن پرداخت و مدعی شد طبیعی است باشگاه های بزرگ به دنبال چنین بازیکنانی باشند.

 

مارکوس سیلوا گفت: "من نمی دانم که اخبار انتقال ریچارلیسون به بارسلونا درست بود یا نه. باشگاه ها برای جذب بهترین بازیکنان شما اقدام می کنند و شایعات در فوتبال همیشه وجود دارد.

 

1502026

 

آنچه من از زمان هدایت اورتون به یاد دارم این بود که ریچارلیسون همیشه روی باشگاه اورتون متمرکز بود و مطمئن هستم که شرایط او حالا نیز همین است. من ریچارلیسون را خیلی خوب می شناسم و اولین بازی های او در لیگ برتر زیر نظر من بود. از همان ابتدا او را بازیکنی دیدم که نه فقط از لحاظ مهارت، بلکه سبک تمرینات می تواند پیشرفت کند

 

در دو باشگاهی که سرمربی ریچارلیسون بودم متوجه شدم او می تواند خیلی راحت با انواع سبک های مختلف فوتبال سازگار شود. او هنوز جوان است، اما به دستاوردهای زیادی رسیده و باید هر روز به بهبود کیفیت خود ادامه دهد و تلاش کند. ریچارلیسون بازیکنی سریع، تمام کننده ای بسیار خوب، هم راست پا و هم چپ پا و در هوا قوی است. یافتن بازیکنی با چنین مهارت هایی و همچنین بازی در موقعیت های مختلف در حمله نیز آسان نیست. فکر می کنم عملکرد فعلی ریچارلیسون بسیار خوب است، اما در آینده او عملکرد بهتری هم به نمایش می گذارد."

دیدگاه‌ها