کد خبر : 1690825 | 01 تیر 1399 ساعت 11:30 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارلیسون

بارسا و یونایتد من را می‌خواستند ولی نرفتم

ریچارلیسون ستاره برزیلی اورتون می‌گوید از دو باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد پیشنهاد داشته ولی از باقی ماندن در اورتون راضی و خوشحال است.

بارسا و یونایتد من را می‌خواستند ولی نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون، ستاره برزیلی 23ساله اورتون در آستانه دربی امروز مرسی‌ساید و بازی تیمش مقابل لیورپول در اولین بازی پساکرونای دو تیم می‌گوید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال از دو باشگاه بزرگ بارسلونا و منچستریونایتد پیشنهاد داشته ولی خوشحال است که در اورتون  ماندگار شده و بازیکن این تیم است.

 

1504576

 

ریچارلیسون در شروع فصل 2018-2019 از واتفورد به اورتون پیوست و در این مدت یکی از ستاره‌های کلیدی آبی‌های مرسی‌ساید بوده. او در اولین فصل حضورش در این تیم 13 گل به ثمر رسانده و در این فصل هم پیش از وقفه ناشی از کرونا 10  گل زده بود. او در کوپا آمه‌ریکای 2019 هم با پیراهن برزیل درخشید.

 

در آستانه دربی امروز مرسی‌ساید و تقابل اورتون با حریف همشهری‌اش لیورپول، ریچارلیسون به خبرنگاران گفت:" در این فصل من پیشنهادهای زیادی داشتم که مهمترین‌شان پیشنهاد بارسلونا و منچستریونایتد بود".

 

ستاره برزیلی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ولی باشگاه تصمیم گرفت من را نگه دارد. خودم هم نمی‌خواستم وسط فصل باشگاهم را ترک کنم. اینکه آدم هم‌تیمی‌هایش را اینطور ترک کند کار درستی نیست. در اینکه چنین پیشنهادهایی آدم را تحت تاثیر قرار می‌دهد هیچ شکی نیست. بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است ولی رضایت هم بخش مهمی از این ماجرا است".

 

گفته می‌شود اورتون در ماه ژانویه پیشنهاد 100 میلیون یورویی بارسلونا برای خرید ریچارلیسون را رد کرده است.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها