کد خبر : 1688894 | 21 خرداد 1399 ساعت 18:10 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند رئیس UFC به خداحافظی مک گرگور

بازنشستگی ناگهانی کانر مک گرگور بازتاب های مختلفی را در سطح دنیا به دنبال داشت.

واکنش تند رئیس UFC به خداحافظی مک گرگور

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش بود که کانر مک‌گرگور ستاره بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی، به شکلی غیرمنتظره اعلام بازنشستگی کرد و گفت دیگر در رینگ هشت‌ضلعی به میدان نمی‌رود. البته این ستاره ایرلندی UFC پیش از این هم دو بار دیگر اعلام بازنشستگی کرده و سپس دوباره به رقابت ها بازگشته بود.


ستاره 31ساله ایرلندی MMA با انتشار پستی در حساب توییتری خود اعلام کرد که دیگر در مبارزات شرکت نخواهد کرد. مک‌گرگور در این پست نوشت:« سلام رفقا، تصمیم گرفته‌ام از مبارزه بازنشسته شوم. به خاطر همه خاطرات بی‌نظیر از شما متشکرم. چه دورانی بود.»

 

 

1502154

 

 

مک‌گرگور که در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی لقب بدنام را یدک می‌کشد قرار بود در ادامه سال جاری میلادی در سه مبارزه به مصاف اندرسون سیلوا، خورخه واسمیدال و در مهم‌ترین رقابت سال به مصاف حریف بزرگش حبیب نورماگومدوف برود؛ ولی حالا به نظر می‌رسد مک‌گرگور که تخمین زده می‌شود در این سالها از حضور در مبارزات UFC بالغ بر 100 میلیون دلار درآمد بدست آورده باشد، خود را به صورت زودهنگام بازنشسته کرده است.

 

 

UFC President Dana White Offers His Opinion On Fighters Looking ...

 

 

دانا وایت رئیس یو اف سی به بازنشستگی مک گرگور واکنش تندی نشان داد و گفت:« کانر قصد مبارزه با جاستین گیجی را داشت ولی گیجی به درستی حق مبارزه با حبیب را به دست آورده است. گیجی اخیرا توانست تونی فرگوسن را شکست دهد و حریف حبیب شود.

کانر این فرصت را داشت تا اگر تونی یا حبیب به دلایلی کنار بروند، جانشین آنها برای مبارزه با گیجی شود ولی او برگشت و گفت که من مبارز جایگزین نیستم و این کار را انجام نخواهم داد. اگر او قبول می کرد، الان می توانست منتظر مبارزه باشد اما اعلام بازنشستگی کرد.

اطمینان دارم که کانر پس از تماشای مبارزات پیش رو احساس ناامیدی خواهد کرد. برای برگزاری مبارزات به زودی باید به جزیره یاس در ابوظبی برویم و البته در شرایط فعلی نقل مکان به کشوری دیگر سخت ترین کارهاست. یو اف سی یک ورزش یا بهتر است بگویم یک داد و ستد جهانی است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها