کد خبر : 1688903 | 21 خرداد 1399 ساعت 18:55 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

اینتر و پرداخت 30 میلیون یورو برای پیرلوی جدید

اسکای اسپورتس ادعا کرده است که باشگاه اینتر قصد دارد 30 میلیون یورو برای جذب ساندرو تونالی هزینه کند.

اینتر و پرداخت 30 میلیون یورو برای پیرلوی جدید

به گزارش "ورزش سه"،  ساندرو تونالی که بسیاری به او لقب آندره پیرلوی آینده فوتبال ایتالیا را داده اند، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا قرار گرفته است؛ اما مدیران برشا چندی قبل مدعی شدند خود این بازیکن علاقمند است فوتبالش را در ایتالیا ادامه دهد و یکی از بین اینتر یا یوونتوس مقصد بعدی او خواهد بود.

 

 

Juventus and Inter target Tonali has 'no limits', says Brescia ...

 

 

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا خبر داد باشگاه اینتر در مسیر تکمیل پروسه به خدمت گرفتن ساندور تونالی از برشاست. طبق ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار این شبکه تلویزیونی، دو باشگاه اینتر و برشا در آستانه توافق نهایی برای عملی کردن این انتقال هستند.

اسکای اسپورت مدعی شد که انتقال تونالی به اینتر در ازای 30 میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی که بسته به عملکرد تونالی 20 ساله خواهد داشت، عملی می‌شود. آنتونیو کونته علاقه‌ زیادی به اضافه شدن ستاره خط میانی برشا به ترکیب تیم تحت ‌هدایتش دارد و روی استفاده از این ملی‌پوش ایتالیایی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

برشا پیش از این برای فروش ساندرو 50 میلیون یورو می‌خواست اما حالا به نظر می‌رسد اینتر با رقمی در حدود 30 میلیون یورو در آستانه به خدمت گرفتن این بازیکن است.

 

 

1496004

 

 

ساندرو تونالی که از سال 2012 عضو باشگاه برشاست و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، با بازی‌های درخشانش در این تیم موفق شد در سن 19 سالگی هم به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود.

این هافبک ایتالیایی که تا پایان ماه ژوئن 2021 تحت قرارداد برشاست، در فصل جاری در 34 بازی برای برشا به میدان رفته و آمار 3 گل‌زده و 7 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

دیدگاه‌ها