کد خبر : 1688918 | 21 خرداد 1399 ساعت 20:14 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

ساری:

حضور همزمان رونالدو و دیبالا درون زمین آسان نیست

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، اعتراف کرد که قرار دادن همزمان کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا درون زمین کار آسانی نیست.

حضور همزمان رونالدو و دیبالا درون زمین آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد هستند که مائوریتزیو ساری باید از پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو در بخش هجومی خود استفاده کند. با این حال سرمربی ایتالیایی بارها از این موضوع به عنوان یک اتفاق دشوار یاد کرده و حالا نیز در مصاحبه با اسکای اسپورتس دوباره به آن اعتراف کرده است.

 

 

1459315

 

 

ساری در این باره گفت: " دیبالا یک پدیده محسوب می‌شود و تنها مشکل ما این است که حضور همزمان او در کنار کریستیانو رونالدو درون زمین کار آسانی نیست. با این حال آنها همواره تفاوت‌ها را ایجاد می‌کنند. استفاده همزمان از این دو نفر در یک سطح تاکتیکی اصلاً کار راحت حساب نمی‌آید اما وقتی چنین بازیکنانی با این کیفیت در دسترس هستند، تیم باید خود را به لحاظ حمله و دفاع کاملاً هماهنگ کند. اگرچه این یک مشکل دلپذیر برای ماست."

 

ساری درباره میرالم پیانیچ نیز گفت: " به نظر می رسد که شرایط او از دوران پیش از قرنطینه بهتر شده است. من با میرالم صحبت‌های زیادی داشتم و او نمی‌تواند ۴ یا ۵ بازی را پایین‌تر از استانداردهای خود پشت سر بگذارد. اتفاقی که اخیرا رخ داده است. او با من موافقت کرد و در ابتدا تلاش کرد تا قدرت عکس العمل نشان دهد‌. پیانیچ باید به خودش اطمینان داشته باشد."

 

 

 

1498133

دیدگاه‌ها