کد خبر : 1688929 | 21 خرداد 1399 ساعت 20:58 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان آلومروویچ:

کلوپ بهترین حرف را در بهترین زمان می‌زند

زلاتان آلومروویچ، دروازه بان سابق بروسیا دورتموند، از یورگن کلوپ به دلیل توانایی اش در انگیزه دادن به بازیکنان تعریف کرد.

کلوپ بهترین حرف را در بهترین زمان می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، آلومروویچ در سال 2006  به دورتموند پیوست و 9 سال عضو این باشگاه بود؛ هرچند هرگز برای تیم اول دورتموند بازی نکرد و تنها به عنوان بازیکن ذخیره در این تیم بود.

او که اکنون در 28 سالگی برای لژیا گدانسک در دسته اول لهستان بازی می کند، از تلاش یورگن کلوپ برای انگیزه دادن به بازیکنانش گفت.

او در گفتگو با سایت گل گفت:" او یک مربی استثنایی است و آدمی که می تواند اعتماد به نفس فوق العاده ای به شما بدهد. او دائما سرتان فریاد می زند تا شما را در بالاترین سطح نگه دارد. او در اینکه بهترین چیز را در بهترین زمان بگوید، بسیار خوب است- و با این کار، بازیکنان را در مشت خودش می گیرد.

 

1498851

 

من هنوز اولین بازی دوستانه ام در کمپ تمرینی را به یاد دارم. من بین دو نیمه به بازی رفتم. او به من نگفت که چه کاری انجام بدهم. فقط گفت " تو خیلی خوبی. تو نقاط قوت زیادی داری. برو و این را به بقیه نشان بده". سپس من به محوطه جریمه رفتم و با خودم فکر کردم " من چقدر خوبم!"

آلومروویچ قصد داشت به دروازه بان دوم دورتموند تبدیل شود اما حضور توماس توخل به جای کلوپ، برنامه او را بهم زد:" او بعد از اینکه سرمربی دورتموند شد، بلافاصله اعلام کرد که می خواهد یک دروازه بان جدید بخرد. آن دروازه بان، رومن بورکی بود؛ بنابراین واضح بود که دو دروازه بان باید بروند. رومن وایدن فلر، میشل لانگراک و من همچنان قرارداد داشتیم.

میشائیل زورک، مدیر ورزشی تیم، پیش من آمد و گفت " ما به قرارداد تو احترام می گذاریم اما اگر پیشنهادی مطرح شد، ما مانعی برای آن ایجاد نمی کنیم. در آن زمان من یکی از بهترین دروازه بان های دسته سوم بودم؛ بنابراین رفتن به کایزرسلاترن، منطقی بود."

دیدگاه‌ها