کد خبر : 1689034 | 22 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار  مک منه‌من

لیورپول مراقب باشد؛ بایرن، کلوپ را دوست دارد

استیو مک منه‌من ستاره سابق لیورپول به این باشگاه هشدار داد که ممکن است بایرن مونیخ به دنبال جذب یورگن کلوپ سرمربی آلمانی این تیم باشد.

لیورپول مراقب باشد؛ بایرن، کلوپ را دوست دارد

به گزارش "ورزش سه"، استیو مک منه‌من ستاره سابق لیورپول با هشدار دادن به مدیریت این باشگاه می‌گوید با اینکه لیورپولی‌ها می‌توانند از بابت تلاش دو باشگاه بزرگ بارسلونا و رئال مادرید برای جدا کردن مربی‌شان یورگن کلوپ راحت باشند چون این دو باشگاه برای استخدام کلوپ تلاش نخواهند کرد، ولی مدیریت آنفیلد باید مراقب بایر ن مونیخ باشد چرا که این باشگاه آلمانی برای استخدام کلوپ علاقه‌مند خواهد بود.

 

1496927

 

صحبتهای مک منه‌من در حالی مطرح می‌شود که در گذشته هم شایعاتی درباره بازگشت کلوپ به آلمان و پیوستنش به بایرن مونیخ مطرح بوده. کلوپ پیش از پیوستن به لیورپول در کشورش آلمان مشغول به مربی‌گری بود و هدایت ماینتز و سپس بوروسیا دورتموند را به عهده داشت. او در  آلمان محبوبیت بسیار زیادی دارد.

 

مک منه‌من، ستاره سابق لیورپول در مصاحبه با دیلی‌استار گفت:" من معتقدم کلوپ واقعا عاشق لیورپول و لیگ برتر است. ولی به نظرم می‌توان این حدس را زد که او یک روز به آلمان برگردد و هدایت بایرن مونیخ را به عهده بگیرد".

 

1498853

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" نوع اداره بایرن مونیخ و علاقه آن باشگاه به مربیان آلمانی باعث شده این احتمال، یک احتمال واقعی باشد. همین چند سال پیش به نظر می‌رسید کلوپ در آستانه پیوستن به بایرن است. من بعید می‌دانم کلوپ علاقه‌ای به مربی‌گری رئال مادرید یا بارسلونا داشته باشد و هیچ دلیلی برای رفتن او به لالیگا نمی‌بینم. ولی بایرن مونیخ داستان دیگری است".

 

 

دیدگاه‌ها