کد خبر : 1688938 | 21 خرداد 1399 ساعت 21:18 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

برایان کالدول:

مطمئنم کلوپ و لیورپولی‌ها قانون شکنی کردند

برایان کالدول، مدیر اجرایی باشگاه شروزبری تاون، معتقد است که یورگن کلوپ و لیورپولی ها در دیدار مقابل این تیم در جام حذفی، قانون شکنی کردند.

مطمئنم کلوپ و لیورپولی‌ها قانون شکنی کردند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و شروزبری در ماه ژانویه در جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند و تیم دسته اولی توانست عقب افتادگی 2-0 مقابل قرمزها را جبران کند و کار را به دیدار تکراری در آنفیلد بکشد.

اما با توجه به فشردگی بازی های لیورپول، کلوپ همان زمان اعلام کرد که از بازیکنان اصلی اش در دیدار تکرار استفاده نمی کند و در دیدار تکراری تیم زیر 23 ساله های لیورپول با هدایت نیل کریچلی مقابل شروزبری قرار گرفت.

تیم دوم لیورپول موفق شد با نتیجه 1-0 حریف را شکست بدهد اما کالدول معتقد است که تصمیم کلوپ باعث شد تا این باشگاه از نظر مالی دچار ضرر شود.

 

1502205

 

او به خبرنگاران گفت:" شما بازگشت فوق العاده ما در دیدار دور چهارم جام حذفی مقابل لیورپول را به یاد دارید که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

بلافاصله بعد از بازی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، آنچه که می توانست یک لحظه فوق العاده برای باشگاه ما شود را با اعلام اینکه تیم اولش در دیدار تکراری بازی نخواهد کرد، خراب کرد. او نه تنها از نظر مالی به ما ضربه زد، بلکه آنچه که می توانست یک موقعیت و یک دستاورد بسیار ویژه برای بازیکنان و هواداران ما باشد را خراب کرد.

این باعث شد تا بازی تکراری پخش زنده نشود و ما نمی توانستیم این را باور کنیم. ما مطمئنیم که لیورپول در مورد قوی ترین تیمش را برای این بازی به میدان نفرستاد، قوانین اتحادیه فوتبال را زیر پا گذاشت."

دیدگاه‌ها