کد خبر : 1689152 | 23 خرداد 1399 ساعت 11:40 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش کلوپ از جوانان لیورپول بعد از بازی دستگرمی

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش مقابل بلکبرن در یک بازی دوستانه، به تمجید از ستاره‌های جوان این تیم که اکثرا بازیکنان آکادمی لیورپول بودند پرداخت.

ستایش کلوپ از جوانان لیورپول بعد از بازی دستگرمی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیورپول در یک بازی دوستانه موفق شد حریفش بلکبرن را 6-0 شکست دهد یورگن کلوپ سرمربی این تیم به تمجید از بازیکنان جوان تیمش در این بازی پرداخت. بازیکنان جوانی که چند نفر از آنها از آکادمی لیورپول به بازی گرفته شده بودند و به قول کلوپ او را شگفت‌زده کردند.

 

1502470

 

لیورپول که خود را برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌کند در یک بازی دستگرمی به مصاف بلکبرن رفت که در چمپیونشیپ حضور دارد. لیورپولی‌ها که چند بازیکن جوان و از جمله چند جوان را از آکادمی باشگاه به خدمت گرفته بودند حریف‌شان را 6-0 در هم کوبیدند.

 

1502472

 

یورگن کلوپ بعد از بازی به وبسایت باشگاه گفت:" خیلی عالی است. لیتون کلارکسون 18ساله عالی بود. نه تنها گلی که زد بلکه به خاطر همه کارهایی که در طول بازی کرد. او در پست شماره شش عالی است".

 

1502473

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" همه بچه‌های جوان در این بازی عالی بودند به خصوص لیتون و جیک کین. از این گذشته امروز هاروی الیوت، کرتیس جونز و نکو ویلیامز هم بازی کردند که آنها هم خیلی خوب بودند. از اینکه این جوانها در کنار ما هستند و با ما تمرین می‌کنند خیلی خوشحالم. سبک بازی ما طوری است که همه بازیکنان در زمین احساس  امنیت دارند و این باعث می‌شود با خیال راحت بتوانند مهارت‌شان را به نمایش بگذارند".

 

 

دیدگاه‌ها