کد خبر : 1689093 | 22 خرداد 1399 ساعت 19:22 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

خبر خوب برای دورتموندی ها درباره ارلینگ هالند

لوسین فاوره سرمربی دورتموند می گوید که ستاره نروژی تیمش یعنی ارلینگ هالند از روز چهارشنبه در تمرینات این تیم شرکت کرده است.

خبر خوب برای دورتموندی ها درباره ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در هفته های اخیر بدون داشتن دو ستاره فاز هجومی خود یعنی مارکو رویس و ارلینگ هالند در رقابت‌های بوندسلیگا شرکت کرده است. هالند که از 11 ژانویه در 11 بازی های بوندسلیگا 10 گل برای زنبور ها به ثمر رسانده، بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم دور بوده است.

 

در همین حال کاپیتان دورتموند یعنی مارکو رویس نیز آخرین بار در ماه فوریه برای این تیم به میدان رفته بود چرا که مصدومیت او از ناحیه ران باعث شد که این بازیکن مدتی را به دلیل آسیب دیدگی از دست بدهد.

 

 

1472202

 

 

اخیراً مشخص شد که مارکو رویس به مرز آمادگی رسیده و می تواند تیمش را در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا همراهی کند. از طرف دیگر حالا لوسین فاوره در مصاحبه ای اعلام کرده که مهاجم نروژی تیمش نیز مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است.

 

سرمربی دورتموند در این باره گفت: " هالند از چهارشنبه دوباره تمرین می‌کند و در همه بخش های تمرینی نیز حضور داشته است. از این نظر همه چیز درباره او خوب پیش می رود."

دیدگاه‌ها