کد خبر : 1689447 | 24 خرداد 1399 ساعت 20:01 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوسلدورف۰- ۱ دورتموند؛ پیروزی با گلزن همیشگی

دیدار بین دو تیم دوسلدورف و دورتموند با یک گل و سوده ارلینگ هالند خاتمه یافت

دوسلدورف۰- ۱ دورتموند؛ پیروزی با گلزن همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم دوسلدورف و دورتموند امروز در چهارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تک گل ارلینگ هالند بهسود دورتموند خاتمه یافت تا زنبورها همچنان امید خود را برای قهرمانی حفظ کرده باشند.


برخلاف انتظار بازی با برتری نسبی تیم میزبان یعنی دوسلدورف آغاز شد اما رفته رفته اوضاع تغییر کرد و دورتموندی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و تسلط بیشتری روی بازی پیدا کردند.


در دقیقه 24 دورتموند روی همکاری جیدون سانچو و جولیان برانت به یک موقعیت خوب دست یافت اما تکل به موقع و خوب آندری هافمن مانع از به ثمر رسیدن گل برای زنبور ها شد.

 

در دقیقه 29 بازی تیم میزبان باز هم روی ضربه جولیان برانت به موقعیت فوق‌العاده خوبی دست یافت اما شوت این بازیکن با عکس العمل بهتر دروازه‌بان حریف روبرو شد تا بازی با همان نتیجه بدون گل ادامه پیدا کند.

 

1502828

 

در ادامه نیمه اول، بازی با برتری نسبی دورتموند نسبت به میزبان ادامه یافت اما موقعیت گل خطرناک زیادی حاصل نشد تا دو تیم با همان تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

نیمه دوم بازی هم کاملاً متعادل آغاز شد تا اینکه در دقیقه 64 بازیکنان دوسلدورف به موقعیت فوق العاده دست یافتند که ضربه محکم مارسل سوبوتکا با واکنش استثنایی رومن بورکی روبرو شد تا دروازه بان سوئیسی مانع از گلزنی حریف شود.

بلافاصله بعد از این موقعیت خوب دوسلدورف، بازیکنان دورتموند توسط رافائل گریرو و با یک ضربه والی زیبا به گل اول دست یافتند اما این گل به دلیل خطای هندی که پیش از آن رخ داده بود توسط VAR مردود اعلام شد.

 

1502826

 

در ادامه بازی نیز دورتموند چند حمله را روی دروازه حریف ترتیب داد اما نتوانست موفق به موضوعی که باعث شد بازی با همان نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند و زنبور ها بیش از پیش از قهرمانی دور شوند.

 

در حالی که به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، دورتموند توسط ستاره جوان خود یعنی ارلینگ هالند به گل برتری دست یافت. این ستاره نروژی روی ارسال مانوئل آکانجی و با یک ضربه سر دقیق دروازه دوسلدورف را باز کرد. بلافاصله بعد از این گل سوت پایان بازی نواخته شد تا دورتموند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرده باشد.

 

1502829

دیدگاه‌ها