کد خبر : 1689125 | 23 خرداد 1399 ساعت 03:14 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

جابری: می‌خواهیم فینال را بدون مشکل برگزار کنیم؛

آمادگی اصفهان برای شروع بازی‌ها بعد از کرونا

سرپرست سازمان لیگ فوتسال امیدوار است مشکلی برای برگزاری فینال لیگ برتر به وجود نیاید.

آمادگی اصفهان برای شروع بازی‌ها بعد از کرونا

به گزارش "ورزش سه"، آرش جابری در خصوص تمهیداتی که برای برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال داشتند، اظهار کرد: پس از آنکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش و جوانان مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات فوتسال را صادر کردند، جلسات مختلفی را در هیأت رئیسه و همچنین هیأت‌های فوتبال استانی که میزبان فینال لیگ برتر هستند، برگزار کردیم تا مقدمات لازم را انجام دهیم.

 

او ادامه داد: سیزدهم خردادماه جلسه‌ای را در تبریز داشتیم و آنچه که مد نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و پروتکل‌های بهداشتی بود را مورد بررسی قرار دادیم و وظایف هر بخش از مسؤولین امر از جمله ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، هیأت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، معاونت دانشگاه‌های علوم پزشکی و ... در برگزاری بازی‌ها را مشخص کردیم.

 

سرپرست سازمان لیگ فوتسال یادآور شد: روز چهارشنبه این هفته جلسه هماهنگی بازی فینال را در اصفهان برگزار کردیم و خوشبختانه با تمام مسؤولین امر که در انجام پروتکل‌ها دخیل هستند، طی سه ساعت صحبت نمودیم و تمام موارد مورد بررسی قرار گرفت.

 

جابری اضافه کرد: محل اسکان اعضای تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون، تیم داوری، ناظرین مسابقه و نمایندگان اعزامی از سوی فدراسیون فوتبال را مورد بررسی و نظارت قرار دادیم و همچنین از سالن پیروزی اصفهان که محل تمرینات گیتی‌پسند و مکان برگزاری فینال است، نظارت نمودیم.

 

او تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر موارد بهداشتی در اصفهان انجام شده و آرزو داریم بتوانیم در ساعت ۱۸ روز جمعه، سی‌اُم خردادماه که نخستین بازی پس از شیوع کرونا در ایران برگزار می‌شود، در صحت و سلامت به پایان برسد.

 

سرپرست سازمان لیگ فوتسال عنوان کرد: امیدوار هستیم مسابقات فینال را به خوبی تمام کنیم و در نخستین جلسه که قبل از شروع فصل آینده با حضور مدیران باشگاه‌ها داریم، نظرات آنها را اخذ کنیم تا در هیأت رئیسه سازمان لیگ مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

دیدگاه‌ها