کد خبر : 1689162 | 23 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

منفی بودن تست کرونای همه داورهای لیگ برتر انگلیس

در آستانه شروع مجدد لیگ برتر انگلیس، کلیه داورها و کمک‌داورهای این لیگ تست کووید19 داده‌اند و پاسخ تست همه آنها منفی بوده.

منفی بودن تست کرونای همه داورهای لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیگ برتر انگلیس بعد از وقفه‌ای نزدیک به سه ماهه از هفته آینده از سر گرفته می‌شود، کلیه داورها و کمک‌داورهای این لیگ تست ویروس کووید19 را پشت سر گذاشتند و نتیجه تست همه آنها منفی بوده است.

 

1502484

 

در صورتیکه تست داور یا کمک‌داوری مثبت می‌بود طبق اعلام لیگ برتر او تا پایان فصل جاری دیگر نمی‌توانست در مسابقات لیگ برتر حضور داشته باشد. از این گذشته، دیلی‌میل اعلام کرد داوران و کمک‌داورهای انگلیسی پیش از  شروع مجدد لیگ برتر در مسابقات دوستانه بین باشگاه‌ها قضاوت نخواهند کرد و شروع کار رسمی‌شان از شروع دوباره لیگ برتر خواهد بود. 

 

داورهای مشهور انگلیسی مثل مایکل اولیور و مایک دین در دوران قرنطینه موفق شده‌اند آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند و سازمان لیگ برتر گفته که از شرایط آمادگی داوران خود راضی است و از بابت عملکرد آنها در ادامه فصل نگرانی ندارد.

 

در عین حال، با شروع مجدد مسابقات از استاکلی‌پارک به عنوان مقر اصلی سیستم VAR استفاده خواهد شد و لیگ برتر اطمینان دارد این مجموعه امکانات کافی برای رعایت قوانین فاصله اجتماعی برای داوران ویدیویی را دارد.

 

دیدگاه‌ها