کد خبر : 1689172 | 23 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت بارتومئو از نامزدی رئیس فعلی فدراسیون اسپانیا

به گزارش روزنامه کاتالان اسپورت، بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا از نامزدی لوئیس روبیالس رئیس فعلی فدراسیون اسپانیا برای انتخابات پیش روی این فدراسیون حمایت کرده.

حمایت بارتومئو از نامزدی رئیس فعلی فدراسیون اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا مدعی شد در جلسه روز چهارشنبه هیات‌مدیره فدراسیون فوتبال اسپانیا که موضوع آن بررسی انتخابات آتی ریاست فدراسیون بوده، یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا از نامزدی رئیس فعلی فدراسیون، لوئیس روبیالس در انتخابات حمایت کرده و از او به خاطر حمایت‌هایش از باشگاه بارسلونا در سالهای تصدی ریاست فدراسیون تشکر کرده است.

 

1500711

 

روبیالس از ماه مه 2018 به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شده است. به گزارش اسپورت، روبیالس هم در مقابل از همکاری بارتومئو و باشگاه بارسلونا در این مدت تشکر کرده است. بارتومئو در این جلسه تقاضای وقتی برای صحبت درباره انتخابات فدراسیون کرده که مقدمات آن از هم‌اکنون آغاز شده است. قرار است انتخابات رسما در تاریخ 17 آگوست برگزار شود.

 

 بارتومئو که از دسامبر 2018 به ریاست باشگاه بارسلونا انتخاب شده در جلسات عادی فدراسیون کمتر شرکت کرده ولی از زمان بحران کرونا، که جلسات به صورت آنلاین برگزار شده در همه آنها شرکت داشته.

 

نکته جالب این جلسه که در آستانه برگزاری انتخابات جلسه مهمی به حساب می‌آمد غیبت روسا و مدیران دو باشگاه بزرگ اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بوده. بر خلاف بارتومئو، انریکه خرزو رئیس اتلتیکو همیشه در جلسات عادی هیات مدیره فدراسیون حضور داشته ولی از زمان شروع بحران کرونا در جلسات آنلاین شرکت نکرده. از سوی دیگر فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید از زمان بدست گرفتن سکان هدایت رئال نه در جلسات عادی و نه در جلسات آنلاین هیات‌مدیره فدراسیون فوتبال اسپانیا شرکت نکرده.

 

           

دیدگاه‌ها