کد خبر : 1689214 | 23 خرداد 1399 ساعت 16:37 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش گاتزتا دلو اسپورت

دعوای ماریو بالوتلی و برشا بالا گرفت

ماریو بالوتلی ستاره جنجالی ایتالیایی قصد دارد از باشگاه خود برشا رسما به فیفا شکایت کند.

دعوای ماریو بالوتلی و برشا بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که رسانه های ایتالیایی خبر دادند ماسیمو چلینو مالک برشا خواهان فسخ قرارداد با ماریو بالوتلی شده است. اخبار مربوط به اخراج سوپرماریو از برشا به سرعت بازتاب پیدا کرد و حالا وارد فاز جدیدی شده است.

بالوتلی تا ژوئن 2022 با برشا قرارداد دارد و در 19 بازی این فصل توانسته 5 گل هم به ثمر برساند ولی از زمان شروع مجدد تمرینات در سری آ، او به چند بار به بهانه های مختلف از حضور در تمرین برشا سر باز زده است.

 

 

1502006

 

 

چلینو که پیش از این مالکیت لیدزیونایتد را بر عهده داشت، به‌تازگی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته که امضای قرارداد با بالوتلی یک اشتباه بوده است. 

 

رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا از تاریخ 20 ژوئن(31 خرداد) مجددا شروع می شود و به بازیکنان گفته شده بود که برای ورود به زمین های تمرینی و ورزشگاه ها، مدارک معتبر پزشکی دال بر عدم ابتلا به ویروس کرونا ارائه دهند. اما ماریو بالوتلی هنگام رفتن به کمپ تمرینی برشا چنین مدارکی ارائه نداده و در واقع تست او تا امروز معتبر نبوده و به همین دلیل اجازه ورود به کمپ از سوی تدارکات به او داده نشده است.

 

 

1502005

 

 

با وجود دستور باشگاه، بالوتلی سه بار به کمپ تمرینی مراجعه کرده ولی هر بار از ورودش ممانعت شده است. او که به شدت از تصمیم باشگاه خشمگین است، از طریق وکیلش خواستار پیگیری این ماجرا شده و قصد شکایت رسمی از برشا به فیفا را دارد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یکی از موارد شکایت، عدم پرداخت دستمزد ماه مارس است در حالی که بازیکنان و کادر فنی برشا به دلیل بحران اقتصادی پساکرونا توافق کرده بودند که دستمزد ماه مارس با تاخیر و چند ماه دیگر پرداخت شود. اتفاقی که بهانه ای برای شکایت سوپرماریو شده است.

دیدگاه‌ها