کد خبر : 1689227 | 23 خرداد 1399 ساعت 18:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ده ‌روسی و رد پیشنهاد مربیگری بوکاجونیورز

دنیله ده‌روسی ممکن بود پس از بازنشستگی از فوتبال با پیراهن بوکا، کار مربیگری را نیز از همین باشگاه شروع کند.

 ده ‌روسی و رد پیشنهاد مربیگری بوکاجونیورز

 به گزارش "ورزش سه"، بعد از حدود دو دهه بازی کردن در ترکیب رم، دنیله ده‌روسی یک سال قبل از این تیم جدا شده و مقصدی عجیب به نام بوکاجونیورز را انتخاب کرد. اما دوران حضور دنیله ده روسی در آرژانتین به دلیل مصدومیت چندان طولانی نبود و او مدتی قبل از فوتبال خداحافظی کرد. 

 

 

1502548

 

 

نیکولاس بوردیسو که فصل 11-2010 با ده‌روسی  هم‌تیمی بود و اکنون مدیر ورزشی بوکاست، فاش ساخت که به این بازیکن پیشنهاد مربیگری بوکا داده بود:« دنیله شروع خوبی داشت و کیفیت خود را در همان بازی‌های ابتدایی نشان داد و این مسئله تا زمانی که مصدوم شد ادامه داشت. اشتباه او برگشتن زودتر از زمان موعد بود زیرا دوباره مصدوم شد. برای یک بازیکن با سن او، غیبت طولانی مدت آسان نیست. او مجبور شد تا کیفیتش را دوباره نشان دهد. این مسئله برای او سخت بود.»

 

 

1427657

 


بوردیسو در ادامه گفت:« با او ملاقات کردم و درباره بوکا صحبت کردیم. برنامه او این بود که در بوینس آیرس بماند و ارتباط خود را با بوکا حفظ کند؛ چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی. او به مربیگری مشتاق بود ولی در نهایت تصمیم دیگری گرفت. بازگشت او به ایتالیا امری شخصی بود. شاید خانواده او نتوانسته بودند با شرایط هماهنگ شوند. افسوس، چرا که ده‌روسی می ‌توانست چیزهای زیادی به بوکا ارائه دهد.»

دیدگاه‌ها