کد خبر : 1689240 | 23 خرداد 1399 ساعت 19:02 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت پارس جنوبی؛ اضافه‌شدن قحطی زمین

بازیکنان پارس جنوبی در روزهای غیبت سرپرست موقت این باشگاه، با چالش‌های بزرگی تمرینات تیم را دنبال می‌کنند.

روزهای سخت پارس جنوبی؛ اضافه‌شدن قحطی زمین

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی که با حضور هومن افاضلی در راس هدایت فنی توانسته نمایش قبولی برای فرار از سقوط از خود به جا بگذارد، همچنان درگیر مسائل مالی و مدیریتی است تا نگرانی در بین هواداران این تیم افزایش یابد.

شاگردان هومن افاضلی بعد از اینکه با حمایت لازم از سوی سرپرست موقت باشگاه برای انجام تست‌های کرونا همراه نشدند، در نهایت با تاخیر تمرینات خود را استارت زدند. در ادامه نیز در حالی که تصور می‌شد با انتقال تمرینات به جم و برگزاری اردو در این شهر با حمایت مراد مرادی مواجه شوند، غیبت سرپرست موقت نیز به چالش ذهنی و روانی آنها تبدیل شد.

 

در شرایطی که پارس جم اکنون در فاصله 9 هفته به پایان فصل با کسب 20 امتیاز در منطقه خطر قرار گرفته و در کنار تیم‌های پیکان، گل گهر، سایپا، شاهین بوشهر، نساجی و حتی ماشین سازی برای فرار از سقوط می‌جنگد، از حیث مدیریتی و مالی وضعیت نامشخصی دارد. موضوعی که طی روزهای گذشته با گلایه تندی از سوی بازیکنان این تیم همراه شده و آنها خواهان حمایت از مدیرعامل منطقه آزاد شده‌اند.

 

طی روزهای اخیر و بازگشت طلایی پوشان به تهران برای پیگیری دور جدید تمرینات، دردسر دیگری برای این تیم شکل گرفته است. عدم تخصیص بودجه و پرداخت مطالبات از سوی مدیریت باشگاه به زمین و خوابگاه این باشگاه در بانک ملی باعث شده بود مدتی آنها برای استفاده از امکانات این محل نیز با دردسر مواجه شوند که در نهایت پیگیری چراغی و افاضلی این موضوع را به صورت مقطعی برطرف کرده است. باید دید پارس جم که طی سالیان اخیر و با حضور در لیگ برتر توانسته چهره‌های مطرحی را همچون علی دشتی، ابراهیم صالحی، ایمان سلیمی و ... را به فوتبال ایران معرفی کند، با این شرایط چطور از این بحران عبور خواهد کرد و آیا خرمدل به عنوان مدیرعامل جدید منطقه قادر است طی فرصت کوتاه باقیمانده دغدغه هواداران جمی را برطرف کند یا خیر.

دیدگاه‌ها