کد خبر : 1689298 | 24 خرداد 1399 ساعت 02:32 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: در مجموع دو دیدار با یووه برابر بودیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که نبرد تیمش در نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس، کاملا برابر بود.

پیولی: در مجموع دو دیدار با یووه برابر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند که دیدار رفت در سن سیرو با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در دیدار امشب، یوونتوس در 15 یک ضربه پنالتی را توسط کریس رونالدو از دست داد و میلانی ها در دقیقه 16 با اخراج آنته ربیچ، 10 نفره شدند  اما در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا روسونری به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف، حذف شود.

ضمن اینکه میلانی ها در دیدار امشب زلاتان ابراهیموویچ، تئو هرناندس و سامو کاستیه‌خو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند.

پیولی به رای اسپورت گفت:" گفتن این مسئله ناامیدکننده است اما در مجموع دو دیدار، یک ضربه پنالتی در سن سیرو سرنوشت ساز شد. ما همچنین فشار بازی مالکانه یوونتوس را احساس کردیم. ما روی پنالتی و کارت قرمز، مبتدی عمل کردیم اما پس از آن خیلی خوب بودیم و دو- سه موقعیت گلزنی داشتیم که اگر گل می شد....

 

1502658

 

حیف شد زیرا هدف این فصل ما، قهرمانی در کوپا ایتالیا بود. ما نتوانستیم به این هدف برسیم و اکنون باید از طریق سری آ، به لیگ اروپا راه پیدا کنیم. در این دو دیدار، اختلاف دو تیم خیلی جزئی بود. هر دو بازی با تساوی به پایان رسید و این تنها به دلیل دریافت گل در خانه بود که ما مجبور بودیم در دیدار برگشت گل بزنیم.

ما در کارهای دفاعی فوق العاده بودیم؛ به ویژه در قلب خط دفاعی و این به ما نشان داد که می توانیم منسجم باشیم زیرا ما در ادامه فصل به این قابلیت نیاز داریم. ناامیدکننده است زیرا ما واقعا می خواستیم به فینال برسیم. آنچه اکنون نیاز داریم این است که باثبات تر باشیم. در این فصل ما به نتایجی که شایستگی اش را داشتیم، نرسیدیم زیرا تمام کنندگی ما آنطور که می خواستیم، نبود و ما نتوانستیم از فرصت های مان آنطور که باید استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها