کد خبر : 1689377 | 24 خرداد 1399 ساعت 14:01 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

دغدغه جدید نفت MIS؛ ورزشگاه و خوابگاه هم ندارند!

تیم نفت مسجدسلیمان هرروز با مشکل جدیدی مواجه می‌شود و مشخص نیست سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

دغدغه جدید نفت MIS؛ ورزشگاه و خوابگاه هم ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان شهر مسجدسلیمان به عنوان یکی از تیم های نفتی فوتبال ایران این روزها دغدغه های پرتعدادی دارند و جالب اینکه هرروز به این دغدغه ها اضافه می‌شود. نفتی ها از زمان شروع تمرینات خود در تهران مشکلات مالی زیادی داشتند و حتی کار به جایی رسیده که هزینه تامین آب معدنی در تمرینات نیز به آنها داده نمی‌شود.


در جدیدترین بحران، اعضای تیم نفت حتی نمی‌توانند در شهر خود تمرینات خود را برگزار کنند. بر اساس قانونی که مجلس چند سال تصویب کرده وزارت نفت دیگر حتی نمی‌تواند امکانات دولتی در اختیار مسجدسلیمانی‌ها قرار بدهد و بر این اساس خوابگاه و ورزشگاه اختصاصی نفت در شهر خود نیز از این تیم گرفته شده است.


نفتی ها حالا در مسجدسلیمان نمی‌توانند فضایی را در اختیار داشته باشند تا طبق پروتکل‌های بهداشتی اقامت داشته باشند و از طرف دیگر شرایط لازم برای ضد عفونی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را نیز ندارند. در این خصوص چند روز قبل بود که سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد پیشنهاد داد بازی‌های خانگی نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار شود اما این درخواست نیز هنوز با موافقت مدیران نفت همراه نشده است.


به نظر می‌رسد مشکلات نفت مسجدسلیمان ادامه دار باشد. وزارت نفت دیگر قصد هیچگونه حمایتی از شاگردان مهدی تارتار را ندارد و تمرینات این تیم نیز فعلا در یکی از کم امکانات ترین زمین های اطراف تهران برگزار می‌شود. با این روند آنها حتی برای شروع لیگ برتر نیز مشکل خواهند داشت و باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده آیا اتفاقات جدیدی پیرامون این تیم رخ خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها