کد خبر : 1689429 | 24 خرداد 1399 ساعت 18:31 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

گفتند مثل تو ورزشکار در مازندران زیاد داریم!

ملی‌پوش تکواندو: مسافرکشی که عار نیست

نایب قهرمان تکواندوی جهان به ویدیویی که از او در حال مسافرکشی منتشر شده، واکنش نشان داد.

ملی‌پوش تکواندو: مسافرکشی که عار نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، چند روز قبل گزارشی از سروش احمدی، ملی‌پوش تکواندو در حال مسافرکشی پخش شد که او را در حال مسافرکشی نشان داد. این تکواندوکار که در مسابقات جهانی 2019 موفق به کسب مدال نقره شد، می‌گوید باید خرج خانواده را بدهد و مجبور است که مسافرکشی کند.

 

روز گذشته آرش فرهادیان، رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت‌وگو با "ورزش سه" در حالی که با سروش احمدی حق داد که از وضعیت کنونی خود ناراضی باشد، اعلام کرد فدراسیون نمی‌تواند به همه ورزشکاران حقوق بدهد.

حالا سروش احمدی در گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشته، در این باره صحبت کرده. این ملی‌پوش تکواندو درباره انتشار ویدیوی مسافرکشی خود می‌گوید: 7-8 ساعت در روز، 2-3 ساعت هم شب‌ها مسافر کشی می‌کنم. کار کردن برای من عار نیست. خانواده پنج نفری داریم که پدرم در محل کارش دستش را از دست داد و خرج خانواده را من می‌دهم. مشکلی با کار کردن ندارم، اما برای من که ورزش قهرمانی انجام می‌دهم نیاز به استراحت دارم.


وی در بخش دیگری از صحبت هایش می افزاید: برای کار به جاهای زیادی رفتم اما به من گفتند مثل تو قهرمان در مازندران زیاد داریم. ولی جالب اینجاست که من تنها ملی پوش مازندران در رشته تکواندو هستم. در طول روز 2-3 ساعت تمرین فشرده انجام می دهم، مهمترین دغدغه ای که این روزها دارم به آن فکر می کنم گرفتن مدال المپیک است. تمام تلاشم را می کنم تا به این هدفم برسم.

دیدگاه‌ها