کد خبر : 1689502 | 25 خرداد 1399 ساعت 00:25 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: قانون هَند فعلا علیه دورتموند است

ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، علی رغم به ثمر رساندن گل پیروزی تیمش مقابل دوسلدورف، از اینکه بار دیگر تیمش روی یک خطا هند متضرر شد، ابراز ناراحتی کرد.

هالند: قانون هَند فعلا علیه دورتموند است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب میهمان دوسلدورف بود و تک گل هالند در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه بازی در نیمه دوم، سه امتیاز بازی را نصیب این تیم کرد تا آنها همچنان اندک شانسی برای قهرمانی در رقابت های این فصل داشته باشند.

اما پیش از گل هالند، داور گل رافائل گریرو را به دلیل برخورد ضربه او به دست هالند نپذیرفت. این در حالی است که در دیدار مقابل بایرن مونیخ هم که با شکست 1-0 دورتموند به پایان رسیده بود، داور برخورد توپ به دست ژروم بواتنگ را خطا اعلام نکرده بود و در دیدار مقابل پادربورن، برخورد توپ به دست امره جان باعث شده بود تا تیم حریف صاحب یک ضربه پنالتی شود.

هالند در پایان بازی، در پاسخ به سوالی در مورد گل مردود اعلام شده گریرو گفت:" من هنوز تکرار آن صحنه را ندیدم اما احساس می کنم که قانون هند در حال حاضر علیه ماست."

 

1502832

 

هالند که در دو دیدار قبلی دورتموند به دلیل مشکل زانو نتوانست بازی کند، در دیدار امشب در دقیقه 61 به جای اکسل ویتسل به میدان رفت و خوشحال است که توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

" تیم در خط حمله به کمک نیاز داشت و من تنها منتظر فرصت بودم و خوشبختانه در نهایت این فرصت را به دست آوردم و گل زدم بنابراین خیلی خوب بود. ما موقعیت هایی داشتیم و آنها هم همین طور؛ بنابراین نمی خواهم بگویم ما خوش شانس بودیم اما گرفتن سه امتیاز خیلی خوب بود. دوسلدورف تاکتیک های خوبی داشت و کار را برای ما سخت کرد اما تیم های خوب، حتی در روزهای بد هم پیروز می شوند."

دیدگاه‌ها