کد خبر : 1689585 | 25 خرداد 1399 ساعت 13:33 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش مدیران نفت MIS برای پس گرفتن ورزشگاه خانگی

مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش هستند امکانات دولتی این تیم در شهر خود را پس بگیرند.

تلاش مدیران نفت MIS برای پس گرفتن ورزشگاه خانگی

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در بین تیم های نفتی فوتبال ایران این روزها شرایط حادتری دارد و برای تامین هزینه های روزمره خود نیز مشکل دارد. از طرف دیگرمنع استفاده تیم های نفتی از امکانات دولتی نیز بیشترین ضرر را به مسجدسلیمانی‌ها رسانده چراکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی در این شهر متعلق به وزارت نفت است و حالا با بخشنامه این وزارتخانه نفتی ها نمی‌توانند حتی در این ورزشگاه تمرینات و مسابقات خود را برگزار کنند.


مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان طی روزهای گذشته رایزنی های متعددی انجام دادند تا بتوانند در بازگشت تیم شان به شهر خود از امکانات ورزشگاه اصلی و همچنین خوابگاه استفاده کنند اما تا این لحظه به نتیجه نرسیده‌اند. با این شرایط بعد از پایان اردوی نفت در تهران در تاریخ 27 خرداد مشخص نیست شرایط برای بازگشت اعضای این تیم به مسجدسلیمان فراهم خواهد شد یا نه.


از سوی دیگر در اختیار نداشتن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان هم سبب شده تا نفتی ها نگران شهر میزبان خود باشند. اگر این ورزشگاه را به تیم نفت ندهند، آنها مجبور خواهند شد در ورزشگاه دیگری میزبان باشند که احتمال دارد به ورزشگاه شهدای فولاد اهواز بروند.


باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی درباره تیم عجیب نفت مسجدسلیمان طی روزهای آینده رخ می‌دهد.


گفتنی است؛ نفت مسجدسلیمان امسال با هدایت مهدی تارتار عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. این تیم که هرساله یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بود هم اکنون در رده هشتم جدول رده بندی است و تقریبا دغدغه سقوط ندارد . از سوی دیگر نفت به نیمه نهایی جام حذفی رسیده و در این تورنمنت هم شانس حضور در فینال و قهرمانی دارد.

دیدگاه‌ها