کد خبر : 1689602 | 25 خرداد 1399 ساعت 14:29 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم چالش پارس جنوبی برای ادامه تمرینات

مشکلات مدیریتی پارس جنوبی باعث شد تا این تیم برای انجام تمرینات روز گذشته خود نیز با مشکل مواجه شود.

تداوم چالش پارس جنوبی برای ادامه تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پارس جنوبی جم در شرایطی بعد از پایان اردوی آماده سازی جنجالی در جم در تهران دنبال می‌شود که آنها برای گرفتن زمین تمرین با مشکل مالی مواجه هستند.

 

این موضوع باعث شد تا کادرفنی پارس جنوبی روز گذشته در شرایطی که برای انجام تمرینات آماده حضور در زمین بانک ملی حضور یافتند با ممانعت حراست مجموعه مواجه شوند. در ادامه نیز هومن افاضلی و دستیارانش در گفتگو با مدیران مجموعه در نهایت رضایت آنها را برای انجام و دنبال کردن تمرینات را به دست بیاورند.

 

در روزهایی که بازیکنان پارس جنوبی به شدت نسبت به عملکرد مراد مرادی، سرپرست موقت این باشگاه موضع گرفته‌اند و نسبت به بی توجهی او به شرایط این باشگاه گلایه دارند، هومن افاضلی مجبور است تا علاوه بر شرایط فنی در کنار ایوب چراغی، سرپرست این تیم بیشتر به دنبال مسائل اجرایی و لجستگی این باشگاه باشند تا بازیکنان را آماده انجام تمرینات کنند.

 

پارس جم در شرایطی که اکنون در رده دوازدهم جدول حضور دارد، در رقابت با دیگر  تیم‌های در خطر سقوط خود را مهیای ادامه مسابقات می‌کند و در اولین گام باید به مصاف نفت آبادان برود.

 

این تیم در صورتی که بار دیگر مشکلی در زمینه تامین زمین برایش شکل نگیرد و با ممانعت مدیران مجموعه مواجه نشود، فردا در دیداری تدارکاتی تیمش را به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد فرستاد.

 

دیدگاه‌ها