کد خبر : 1689609 | 25 خرداد 1399 ساعت 14:15 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلبا بازی بعدی بارسا را از دست داد

جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا به دلیل 5 اخطاره شدن نمی تواند برابر لگانس به میدان برود.

آلبا بازی بعدی بارسا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیداری برتر  با 4 گل در زمین مایورکا پیروز شد. لیونل مسی ستاره بازی بود که یک گل زد و دو پاس گل هم داد. جوردی آلبا نیز ستاره دیگر آبی اناری ها بود. او یک پاس گل به آرتورو ویدال داد و دقیقه 79 نیز توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1503004

 

 

مدافع چپ بارسا که در این فصل به دلیل مصدومیت ها 67 روز از میادین به دور بوده، در بازی سه روز بعد بارسا برابر لگانس نیز غایب خواهد بود. او به دلیل خطای شدید روی بازیکن مایورکا کارت زرد گرفت و 5 اخطاره شد.

به این ترتیب آلبا می تواند بدون مشکل به بازی با سویا برسد و به نظر هم می رسید که اخطار گرفتن جزو برنامه های او در بازی شب گذشته بود تا با خیال راحت ادامه فصل را سپری کند.

 

او در پایان بازی گفت:« پیروزی خوبی بود و حس مثبتی داریم. تیم نشان داد که چقدر باانگیزه است و حالا 10 فینال دیگر پیش رو داریم. یک گل زدم و یک پاس گل دادم و باید بگویم که شب بسیار خوبی برایم بود و خیلی خوشحالم. سه ماه تعطیلی به سود من و تیم تمام شد چرا که به از لحاظ ذهنی و بدنی خسته بودیم.

برابر مایورکا کنترل بازی دست ما بود و نمایش کاملی ارائه ادادیم. آنها مهاجمان سریعی داشتند ولی به خوبی مهارشان کردیم. این پیروزی به ما در ادامه راه اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها