کد خبر : 1689611 | 25 خرداد 1399 ساعت 15:09 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

بمب تابستانی نارنجی پوشان منفجر شد؛

محمد موسوی به تیم والیبال سایپا پیوست

سیدمحمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی به تیم سایپا پیوست.

محمد موسوی به تیم والیبال سایپا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد موسوی مدافع تیم ملی والیبال ایران در سال های اخیر پیشنهادات زیادی را از باشگاه های خارجی رد کرده بود اما در نهایت فصل گذشته با باشگاه  اولشتین لهستان قرارداد امضا کرد تا یک فصل کاملا موفق را در پلاس لیگا سپری کند.

 

موسوی توانست با درخششی که به عنوان یک بازیکن ثابت در این تیم لهستانی داشت، به عنوان یکی از ستارگان این فصل پلاس لیگا انتخاب شود و همچنین عنوان برترین مدافع روی تور لیگ لهستان را نیز به دست بیاورد‌. اما با این که به نظر می‌رسید این درخشش موسوی باعث پیشرفت او و پیوستن به باشگاه های خارجی سطح بالاتر شود، ویروس کرونا معادلات را برهم زد و باعث برگشت او به لیگ ایران شد.

 

به محض بازگشت موسوی از لهستان، مصطفی کارخانه که هدایت نارنجی پوشان پایتخت را برعهده گرفته بود، با این بازیکن وارد مذاکره شد و خبر توافق دو طرف روی خروجی رسانه ها رفت و با این که موسوی در گفتگوی اخیر خود با ورزش سه تاکید کرده بود که اولویتش بازی در خارج از کشور است و پیشنهاداتی از لیگ های مختلف اروپایی دارد، امروز او با حضور در باشگاه سایپا قرارداد خود با این تیم تهرانی امضا کرد تا بعد از یک فصل حضور در لیگ لهستان بار دیگر بازی در لیگ ایران را تجربه کرد.

 

به نظر می‌رسد کاهش دستمزد بازیکنان در لیگ های اروپایی و همچنین بلاتکلیفی بسیاری از مسابقات در اروپا به خاطر شیوع ویروس کرونا، از دلایل اصلی تصمیم موسوی برای بازگشت به ایران بوده تا او در سال المپیک، راحت و بدون استرس در ترکیب ثابت تیم سایپا جای بگیرد.

 

مصطفی کارخانه با تایید این خبر به ورزش سه گفت: بعد از مذاکرات زیادی که با سیدمحمد موسوی داشتیم بالاخره توانستیم او را متقاعد کنیم تا قراردادش را با باشگاه سایپا امضا کند. او یکی از ستاره های والیبال ایران است و می‌تواند به ما در راه قهرمانی لیگ ایران کمک کند.

 

باشگاه سایپا که تاکنون به غیر از موسوی بازیکنانی چون شفیعی و معنوی نژاد را هم جذب کرده، همچنان به دنبال جذب امیر غفور و مرتضی شریفی است.

دیدگاه‌ها