کد خبر : 1689669 | 25 خرداد 1399 ساعت 18:43 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

آقا کریم و ستاره‌های سابق تراکتور با گرمکن طرح آلمان!

تراکتور در سال 1371 یکی از قوی ترین تیم های فوتبال ایران بود و ستاره هایی تکرارنشدنی در ترکیب این تیم بازی می‌کردند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ آزاگان در سال اوایل دهه هفتاد در دو گروه هشت تیمی برگزار شد و در سال 1371 تیم های تراکتور و کشاورز با ستاره هایی که در آن دوران در اختیار داشتند، رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند تا به مصاف پرسپولیس و پاس بروند که در گروه دوم این رقابت ها رده های اول و دوم را از آن خود کرده بودند.


در نهایت این رقابت ها قهرمانی پاس که در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست می دهد، خاتمه پیدا می کند و اگرچه تراکتور و کشاورز در نیمه نهایی مغلوب دو تیم تهرانی شدند ولی بازیکنان بزرگی از این دو تیم به فوتبال ایران معرفی شدند.

 

 

1503081

 


در تصویری که مشاهده می کنید ستاره های تیم فوتبال تراکتور و نفراتی مانند احد شیخ لاری، کریم باقری، سیروس دین محمدی و .. با گرمکن طرح پیراهن آلمان در جام جهانی 1990 دیده می شوند؛ اگرچه نماینده فوتبال تبریز پیراهن قرمز و سفید را به عنوان طرح اصلی در همان سال استفاده می کرد.


کریم باقری و سیروس دین محمدی دو بازیکن شاخص این تصویر تیمی هستند که از تراکتور به فوتبال ایران معرفی شدند و بعدها توانستند پیراهن پرسپولیس و استقلال و تیم ملی را بپوشند و به ستاره هایی بی بدیل در تیم هایشان تبدیل شوند.

دیدگاه‌ها