کد خبر : 1689682 | 25 خرداد 1399 ساعت 20:02 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی هم توان خرید ستاره آلمانی را ندارد

به نظر می رسد چلسی کار دشواری برای خرید کای هاورتز، ستاره لورکوزن دارد و بعید است بتواند او را امسال جذب کند.

چلسی هم توان خرید ستاره آلمانی را ندارد

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی قصد دارد در تابستان امسال دست به خریدهای بزرگی بزند و اخبار حاکی از احتمال انتقال ستاره هایی از بوندسلیگا به لندن است. بعد از توافق برای خرید تیمو ورنز از لایپزیش و پرداخت احتمالی بند آزادسازی 54 میلیون پوندی او، حالا کای هاورتز، ستاره جوان لورکوزن تبدیل به هدف اول ابی های لندن شده است.

 

1503093

 

اما نشریه دیلی میل مدعی شد چلسی شرایط چندان مساعدی برای خرید کای هاورتز ندارد و احتمال توافق طرفین در شرایط فعلی بالا نیست. لورکوزن چندی قبل پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید این پدیده جوان را رد کرد و به نظر می رسد کمتر از 100 میلیون یورو حاضر به فروش کای هاورتز نیست. بدین ترتیب تیم هایی چون رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز عقب نشینی کرده اند و ممکن است این اتفاق به زودی برای چلسی نیز رخ دهد.

 

کای هاورتز در این فصل در بوندسلیگا عملکردی فوق العاده داشته و در 38 بازی موفق به زدن 15 گل و ارسال 8 پاس گل شده است. بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا کار تیم های بزرگ اروپایی برای پرداخت مبالغ کلان در فصل تابستان را دشوار ساخته و بعید است شاهد پرداخت ارقام هنگفت در بازار تابستانی باشیم.

دیدگاه‌ها