کد خبر : 1689742 | 26 خرداد 1399 ساعت 09:58 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در بازی شالکه-لورکوزن

جنجال فیرپلی در نبرد سرخابی بوندس‌لیگا(عکس)

اقدام عجیب مهاجم لورکوزن در رعایت نکردن بازی جوانمردانه در دیدار این تیم مقابل شالکه تنش شدیدی در بازی ایجاد کرد.

جنجال فیرپلی در نبرد سرخابی بوندس‌لیگا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز دو تیم بایر لورکوزن و شالکه که با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید اقدام عجیب مهاجم آرژانتینی لورکوزن، لوکاس آلاریو، در نقض کردن قانون نانوشته فوتبال در رعایت بازی جوانمردانه تنش شدیدی در بازی ایجاد کرد. 

 

در دقیقه 57 بازی دو تیم که در خانه شالکه، ورزشگاه ولتینز آرنا، بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شد، درحالیکه لورکوزن 1-0 از حریفش عقب بود جان بوزدوغان بازیکن شالکه مصدوم شده و روی زمین افتاد. یکی از بازیکنان دیگر شالکه توپ را به بیرون فرستاد تا تیم پزشکی بتواند به بوزدوغان رسیدگی کند.

 

1503185

 

وقتی بازی دوباره با پرتاب اوت شروع شد همه انتظار داشتند بازیکنان لورکوزن با رعایت بازی جوانمردانه توپ را به شالکه واگذار کنند. همین اتفاق هم افتاد و وندل بازیکن لورکوزن توپ را برای الکساندر نوبل دروازه‌بان شالکه انداخت.

 

1503200

 

1503201

 

اما درحالیکه این توپ به سمت نوبل می‌رفت و مدافعین شالکه تنها آن را تماشا می‌کردند، آلاریو ناگهان استارت زده و به سمت توپ دوید. نوبل که برای گرفتن توپ از دروازه بیرون آمده بود آلاریو را در حالی مقابل خود دید که توپ را شوت کرده بود. البته توپ مهاجم آرژانتینی گل نشد و نوبل آن را به کرنر فرستاد.

 

1503186

 

این حرکت آلاریو اما تنش شدیدی بوجود آورد. بازیکنان عصبانی شالکه به سرعت دور او حلقه زدند. اما بعد از لحظاتی بازیکنان لورکوزن که برای نجات هم‌تیمی‌شان از راه رسیدند. رسانه‌های آلمانی امروز توجه زیادی به این ماجرا داشته‌ و انتقادهای زیادی به حرکت بازیکن آرژانتینی لورکوزن وارد کرده اند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها