کد خبر : 1689750 | 26 خرداد 1399 ساعت 10:33 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی لیگ برتری جانشین پورموسوی می شود

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان با مربیان اسمی وارد مذاکره شده است.

مربی لیگ برتری جانشین پورموسوی می شود

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی سیروس پورموسوی – سرمربی تیم ملی جوانان در حالی که قراردادی با این تیم نداشت از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال صرف نظر کرد و حالا فدراسیون فوتبال در تلاش است مربی جدیدی که برای تیم انتخاب می کند همانند سیروس پورموسوی مربی اسمی و کار کرده در لیگ برتر باشد.

 

سه گزینه برای حضور در تیم ملی جوانان مطرح بودند. اکبر محمدی که ریاست کمیته جوانان را برعهده دارد که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال بیشتر دوست دارد اکبر محمدی در جایگاهی که حضور دارد به کار ادامه دهد تا اجرای برنامه های این کمیته با چالش مواجه نشود؛ عباس چمنیان که خیلی با اقبال مواجه نشد و امیر حسین پیروانی که  به پیشنهاد حضور دوباره در کادر فنی تیم ملی جوانان پاسخ منفی داده است. در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان با یکی دو مربی شاخص و اسمی وارد مذاکره شده است تا آنها را به حضور در راس کادر فنی این تیم ترغیب کند.

 

تیم ملی جوانان در سال 2020 باید در مسابقات جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در بحرین حاضر شود. در این بازی ها 16 تیم از جمله ایران حضور خواهند داشت که در نهایت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به جام جهانی جوانان راه پیدا می کنند. قرار است جام جهانی جوانان هم با حضور 24 تیم در سال 2021 در اندونزی برگزار شود.

دیدگاه‌ها