کد خبر : 1689848 | 26 خرداد 1399 ساعت 17:40 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوسنیچ:

هیچ بازیکنی در حد پوگبا برای یونایتد نیست

دروازه بان سابق منچستریونایتد پل پوگبا را غیر قابل جایگزین می داند.

هیچ بازیکنی در حد پوگبا برای یونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس از هفته بعد فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و منچستریونایتد امید دارد تا در 9 هفته پایانی بتواند در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. یونایتد فعلا تیم پنجم جدول با اختلاف سه امتیازی نسبت به چلسی است.

 

 

1500750

 

 

بدون شک بازگشت پل پوگبا می تواند خبر بسیار خوبی برای منچستری ها باشد. ستاره فرانسوی در ابتدای فصل مصدوم شد و سپس در بازگشت و پس از بازی با نیوکاسل دچار مصدومیتی جدید شد تا تن به جراحی بدهد. او از ژانویه گذشته به دور از میادین است ولی تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری او بود و حالا پوگبا می تواند تیمش را در 9 هفته سرنوشت ساز پیش رو همراهی کند.

پوگبا از سال 2016 که به یونایتد بازگشت، نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و از تابستان گذشته، شایعات جدایی او نیز باعث آزار بیشتر دو آتشه های یونایتد شده است.

 

 

1495722

 

 

مارک بوسنیچ گلر استرالیایی سابق یونایتد، پوگبا را بازیکنی غیر قابل جایگزین می داند و امیدوار است یونایتد موفق به حفظ او شود.

بوسنیچ به اسکای اسپورتس گفت:«  می دانم که نظرات در مورد پوگبا متفاوت است و هواداران در مورد او به دو دسته تقسیم می شوند. اگر صحبت از توانایی های خالص یک فوتبالیست باشد، به نظر شما کدام بازیکن بزرگ تیم های دیگر را می توان جانشین پوگبا کرد؟ به نظر من که هیچکس و من او را غیر قابل جایگزین می دانم. پل از بهترین های دنیاست اما با این موافقم که نتوانسته روندی یکنواخت را طی کند و این جای انتقاد دارد.»

 

بوسنیچ ادامه داد:« معتقدم اضافه شدن برونو فرناندز می تواند فضا برای پوگبا را باز کرده و فشارها روی او را کاهش دهد. برونو توانسته انرژی مثبتی به تیم تزریق کند و می توان دید که هواداران نیز حالا با اشتیاق بیشتری منتظر بازگشت لیگ برتر هستند.

اگر پوگبا مصدوم نشود و به بهترین فرمش برسد، کمک بزرگی برای یونایتد خواهد بود و خیلی خیلی دوست دارم او را فصل بعد هم در منچستریونایتد ببینیم.»

 

 

1490996

دیدگاه‌ها