کد خبر : 1690499 | 30 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر اشمایکل

خبر دارم که پوگبا در یونایتد ماندگار می‌شود

پیتر اشمایکل می‌گوید از منابع معتبری درون باشگاه منچستریونایتد مطلع شده که پل پوگبا در اولدترافورد ماندگار خواهد شد.

خبر دارم که پوگبا در یونایتد ماندگار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید شک ندارد پل پوگبا ستاره فرانسوی شیاطین سرخ بر خلافه همه شایعات در این تیم ماندگار خواهد شد. اشمایکل مدعی است منابعی موثق از درون باشگاه به او خبر داده‌اند که پوگبا با وجود همه شایعات در اولدترافورد خواهد ماند و به بازی کردن در یونایتد ادامه خواهد داد.

 

1504211

 

پوگبای 27ساله که بعد از چند سال بسیار موفق در یوونتوس، در سال 2016 بعد از کش و قوس‌های فراوان به یونایتد بازگشت، در ماه‌های اخیر با شایعات زیادی درباره انتقالش از این تیم مواجه بوده است. او از این گذشته هدف انتقادهای گسترده بوده، انتقادهایی که کم‌کاری، رفتار و حرکات و حتی تغییرات پیاپی مدل موهایش را شامل می‌شده.

 

اشمایکل در گفتگو با نشریه انگلیسی اکسپرس گفت:" من شک ندارم که پوگبا می‌خواهد در یونایتد بماند. به نظرم در آینده پوگبای دیگری را خواهیم دید که بیشتر شبیه پوگبای چند سال پیش خواهد بود".

 

اسطوره دانمارکی منچستریونایتد در ادامه گفت:" یک بخش ماجرا تصویری است که او از خودش در رسانه‌ها ساخته، کارهایی که کرده و حرفهایی که زده؛ ولی بخش دوم ماجرا کارهایی است که ایجنت او کرده. پوگبا خودش می‌خواست از یوونتوس به یونایتد برگردد. پوگبا هم مثل هر فوتبالیستی در حد و اندازه او غرور دارد. ولی در نهایت من مطمئنم که او  قصد جدا شدن از تیم را ندارد".

 

 

                          

دیدگاه‌ها