کد خبر : 1689870 | 26 خرداد 1399 ساعت 19:22 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا نمی تواند از مورینیو انتقام بگیرد؟

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در دیدار مقابل تاتنهام نیمکت نشین خواهد بود.

پوگبا نمی تواند از مورینیو انتقام بگیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در اولین دیدار بعد از وقفه سه ماهه باید در مصافی حساس به دیدار تاتنهام و سرمربی سابق شان ژوزه مورینیو بروند. نشریه دیلی میل مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستریونایتد روز جمعه می خواهد پل پوگبا از روی نیمکت مقابل تاتنهام بازی را شروع کند و به این بدان معنی است که هواداران یونایتد برای تماشای همکاری احتمالی او با برونو فرناندز در میانه میدان باید صبر کنند. پوگبا رابطه خوبی با مورینیو نداشت و علاقمند بود از او انتقام بگیرد.

 

1503322

 

پوگبا از ماه ژانویه برای یونایتد بازی نکرده و به دلیل مصدویت مچ پا، فقط دو بار از ماه سپتامبر در ترکیب تیمش قرار گرفته است. اما حالا و بعد از وقفه سه ماه به علت شیوع ویروس کرونا، شرایط پوگبا حالا برای بازی کردن کاملا مناسب است، اما سرمربی یونایتد قصد ندارد در مورد این بازیکن عجله کند.

 

بعد از انتقال 68 میلیون پوندی برونو فرناندز به اولدترافورد و شروع فوق العاده این هافبک پرتغالی، هواداران این تیم مشتاق تماشای بازی او در کنار پل پوگبا هستند، اما این اتفاق حداقل هفته بعد رخ نخواهد داد. با این حال اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی پوگبا از یونایتد در تابستان امسال شنیده شده و با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، حفظ پوگبا به معنای واگذاری رایگان او در فصل نقل و انتقالات تابستان 2021 خواهد بود. طرفین هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و این روند احتمال ماندن پوگبا را کاهش می دهد.

دیدگاه‌ها