کد خبر : 1689882 | 26 خرداد 1399 ساعت 20:10 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از تصمیم مهم پدیده ایتالیایی برای آینده

رئیس باشگاه برشا مدعی شد که ساندرو تونالی، می‌خواهد فوتبال خود را در کشور ایتالیا ادامه دهد.

رونمایی از تصمیم مهم پدیده ایتالیایی برای آینده

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی پدیده جدید فوتبال ایتالیا به حساب می آید که بسیاری او را با اسطوره این کشور یعنی آندره آ پیرلو مقایسه می کنند. با وجود قرار گرفتن برشا در قعر جدول رقابت های سری آ اما با این وجود تونالی عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم ارائه داده و در 23 بازی این فصل آمار یک گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1489404

 

 

در حال حاضر تونالی به یک سوژه نقل و انتقالاتی بزرگ فوتبال ایتالیا تبدیل شده و به نظر می رسد که دو غول سری آ یعنی یوونتوس و اینتر به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند. همچنین طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با توافق این بازیکن با یکی از این دو تیم شنیده شده است.

 

اگرچه تونالی از برخی تیم‌های غیر ایتالیایی نیز پیشنهاد دارد اما رئیس باشگاه برشا یعنی ماسیمو سلینو مدعی شده که او قصد دارد به فوتبال خود در کشور ایتالیا ادامه دهد. او در این باره گفت: " تاکنون فقط چند تماس تلفنی وجود داشته و چیزی فراتر نرفته است. من دوست ندارم که شایعات به وجود آمده باعث ایجاد مشکل برای او شود. اینتر و یووه، هر دو درباره تونالی از ما سوال کرده اند. با این حال اتفاق مسلم این است که او قصد دارد به فوتبالش در کشور ایتالیا ادامه دهد."

دیدگاه‌ها