کد خبر : 1689995 | 27 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت آرسنال: تمدید با پدیده جوان انگلیسی

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با رد شایعات درباره بوکایو ساکا پدیده جوان تیمش می‌گوید تمدید قرارداد او اولویت اول آرسنال در حال حاضر است.

اولویت آرسنال: تمدید با پدیده جوان انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیرا شایعاتی درباره تلاش لیورپول و منچستریونایتد برای جذب بوکایو ساکا پدیده جوان آرسنال مطرح شده، میکل آرتتا با اعلام اینکه از قرارداد ساکا یک سال دیگر باقی مانده می‌گوید اطمینان از تمدید قرارداد او در حال حاضر اولویت اول آرسنال است.

 

1503483

 

ساکا در فصل جاری عملکرد درخشانی در امیریتس داشته. او در 29 بازی برای آرسنال سه گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده. ساکا در هفته‌های منتهی به وقفه ناشی از اپیدمی کرونا به عنوان یک دفاع وسط جای پای خود را در ترکیب آرسنال محکم کرده بود. هر چند او معتقد است در آینده به پست اصلی‌اش که وینگر چپ است برخواهد گشت.

 

سرمربی آرسنال در صحبتهای خود درباره بوکایو ساکا گفت:" ما به عنوان باشگاه آرسنال سعی داریم قراردادهایی که فوری هستند و برایمان اولویت بیشتری دارند را سریعتر تعیین تکلیف کنیم. دو مورد فوری در حال حاضر برای ما ساکا و اوبامیانگ هستند".

 

آرتتا در ادامه گفت:" چه ساکا و چه اوبامیانگ برای ما بازیکنان خیلی مهمی هستند، نه تنها در حال حاضر بلکه برای آینده باشگاه. باشگاه هر  زمان که اخبار رسمی داشته باشد آن را به موقع منتشر خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها