کد خبر : 1690010 | 27 خرداد 1399 ساعت 15:04 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش به نیامدن رادولوویچ به ایران

موضع‌گیری عجیب علیه جانشین منصوریان: بزدل!

مجتبی فریدونی با انتشار پستی به عدم بازگشت رادولوویچ واکنش نشان داده است.

موضع‌گیری عجیب علیه جانشین منصوریان: بزدل!

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ رادولوویچ به هیچ وجه حاضر به بازگشت نیست و اگرچه بسته بودن پروازهای مونته نگرو به ایران دلیلی بر عملی شدن خواسته او تا اینجا بوده ولی رادولوویچ تنها به یک دلیل قصد بازگشت به ایران را ندارد و آن هم ترس از ویروس کرونا است.


رادولوویچ در گفتگویی با ورزش سه اینطور نظرش را در رابطه با دلیل بازنگشتنش توضیح داده است:« من می خواهم همه دلیل بازنگشتنم به ایران  و حقیقت را بدانند. بعد از همه آنچیزی که این بیماری همه گیر به دنیا وارد کرده است، خانواده ام از من و سلامتی ام مراقبت می کنند. صادقانه اگر بخواهم صحبت کنم، حالات روحی من بعد از تمام چیزهایی که طی این مدت تجربه کرده ام، اصلا در شرایط خوبی نیست.»

 

 

1503594

 

میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب آهن که پس از جانشینی علیرضا منصوریان نتایج خوبی گرفته بود به دلیل ترس از ابتلا به کرونا قصد بازگشت به ایران را ندارد.

 



حالا اما مجتبی فریدونی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با انتشار عکسی از این مربی مونته نگرویی و نوشتن کلمه Coward که معادل فارسی آن "بزدل" معنی می شود، به رفتار این چهره واکنش نشان داده است.


پیش تر از این هم می شد قطعیت داد که رادو به ایران بازنخواهد گشت ولی انتشار این استوری نشان می دهد که مدیران باشگاه نیز دیگر علاقه ای به بازگشت این مربی ندارند و منتظر رسمی شدن دعوای حقوقی دو طرف هستند.

 

 

 

دیدگاه‌ها