کد خبر : 1690138 | 28 خرداد 1399 ساعت 02:30 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

بارسلونا 2-0 لگانس: سه امتیاز سخت در نوکمپ

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 لگانس را شکست بدهد و فاصله اش با رئال را بار دیگر به 4 امتیاز افزایش داد.

بارسلونا 2-0 لگانس: سه امتیاز سخت در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کیکه ستین در دیداری نه چندان راحت، با دو گل آنسو فاتی و لیونل مسی (پنالتی)، لگانس را از پیش رو برداشتند تا بار دیگر با یک بازی بیشتر و چهار امتیاز فاصله نسبت به رئال، حداقل برای یک هفته دیگر در صدر جدول بمانند.

بازیکنان بارسلونا بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتد اما این دقایق موقعیت خاصی روی دروازه میهمان ایجاد نشد. در دقیقه 12، چیزی نمانده بود که لگانس برخلاف جریان بازی به گل برسد اما حضور به موقع کلمنت لنگله، مانع از باز شدن دروازه بارسا شد.

یک دقیقه بعد بازیکنان لگانس بار دیگر صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه گررو به کنار تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. پس این دقایق بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند، هرچند برای ایجاد اولین موقعیت جدی شان، تا دقیقه 30 منتظر ماندند. روی ارسال خطرناک راکیتیچ بود که گریزمان صاحب موقعیت شد اما نتوانست ضربه سرش را به شکل مناسبی بزند و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 42 این تیم به گل اول رسید. روی حرکت خوب جونیور فیرپو از سمت چپ بود که در نهایت آنسو فاتی صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه لگانس فرستاد.

 

1503660

 

دو دقیقه بعد بارسا بار دیگر صاحب موقعیت شد و این بار ارسال سرخی روبرتو، مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر ستاره آرژانتینی، به گل تبدیل نشد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 64، بارسا به گل دوم رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را نپذیرفت. اما تنها یک دقیقه بعد، آبی و اناری ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

مسی که پا به توپ وارد محوطه جریمه شده بود، سرانجام توسط مدافعان حریف سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود مسی پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن دروازه بان، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد.

 

1503658

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل تر شد و بازیکنان میهمان هم برای جبران گل های خورده پیش کشیدند. در دقیقه 82 بود که روی پاس پرز، کاریو صاحب موقعیت شد اما شوت او هم راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

پس از آن نوبت بازیکنان بارسا بود که تا آستانه زدن گل سوم پیش بروند اما پویگ که با پاس مسی صاحب موقعیت شده بود، ضربه ای که توسط کوئیار به خوبی دفع شد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها