کد خبر : 1690226 | 28 خرداد 1399 ساعت 17:12 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض دسته جمعی لگانسی ها

همه دیدند که خطا روی مسی پنالتی نبود

مربی و بازیکن لگانس در مصاحبه با خبرنگاران پنالتی روی مسی را اشتباه بزرگ داور عنوان کردند.

همه دیدند که خطا روی مسی پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در حالی در مقابل لگانس با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید که گل دوم بازی توسط لیونل مسی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بعد از آنکه داور مسابقه اعلام کرد روی مسی در محوطه جریمه خطا صورت گرفته خود او پشت توپ ایستاد و گل دوم تیمش را وارد دروازه لگانس کرد.

 

 

1503754

 

 

اما در اسپانیا حرف و حدیث های زیادی درباره این پنالتی بوجود آمده و عده زیادی معتقدند تصمیم داور نادرست بوده و او به نفع مسی سوت زده است. کارشناسان داوری مارکا و آاس هر دو ادعا کردند که خطایی روی مسی صورت نگرفته بود و داور به اشتباه برای بارسا اعلام پنالتی کرده است.

 

تونی آمور کمک مربی لگانس که به دلیل اخراج سرمربی این تیم در جریان بازی و به جای او به نشست خبری آمده بود، گفت:« اصلا پنالتی نبود. صحنه طبیعی بود و چنین برخوردهایی درون محوطه جریمه را نباید پنالتی بگیرند. گل مسی همه امیدهای ما برای بازگشت را از بین برد. اگر همین برخورد درون محوطه جریمه بارسا رخ می داد، پنالتی نمی گرفتند.»

 

 

1503720

 

 

روکه مسا بازیکن لگانس هم گفت:« واقعا تصمیم داور اشتباه بود. اصلا خطایی نبود که بخواهد پنالتی بگیرد. همه چیز واضح بود. هر کسی تکرار صحنه را ببیند، متوجه اشتباه داور می شود. تصمیم داور روی ما تاثیر منفی گذاشت. با یک گل عقب بودیم و شانس جبران داشتیم ولی توان مان برای ادامه رقابت را گرفتند.»

دیدگاه‌ها