کد خبر : 1690161 | 28 خرداد 1399 ساعت 12:11 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

کارشناس اسپانیایی: خطا روی مسی پنالتی نبود

تصمیم داور برای اعلام پنالتی روی مسی در بازی دیروز مقابل لگانس در اسپانیا خبرساز شده و برخی کارشناسان تصمیم داور بازی را اشتباه می‌دانند.

کارشناس اسپانیایی: خطا روی مسی پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در حالی در مقابل لگانس با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید که گل دوم بازی توسط لیونل مسی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بعد از آنکه داور مسابقه اعلام کرد روی مسی در محوطه جریمه خطا صورت گرفته خود او پشت توپ ایستاد و گل دوم تیمش را وارد دروازه لگانس کرد.

 

اما در اسپانیا حرف و حدیثهای زیادی درباره این پنالتی بوجود آمده و عده زیادی معتقدند تصمیم داور نادرست بوده و او به نفع مسی سوت زده است. آنچه این ادعاها را پررنگ‌تر کرد اظهارنظر کارشناس رادیو مارکا بود که بعد از بازی اعلام کرد پنالتی روی مسی اشتباه اعلام شده.

 

1503720

 

خوان آندوخار اولیور، داور سابق اسپانیایی که به عنوان کارشناس در برنامه رادیو مارکا شرکت کرده بود گفت داور بازی مارتینز مونوئرا مرتکب اشتباه شده چرا که در آن صحنه با اینکه بازیکن لگانس با مسی برخورد می‌کند ولی شدت برخورد در حدی نیست که اعلام پنالتی لازم باشد.

 

1503719

 

این داور سابق اسپانیایی به رادیو مارکا گفت:" این پنالتی نیست. تماس اتفاق می‌افتد ولی آنقدر شدید نیست که پنالتی گرفته شود. بیرون از محوطه اتفاق‌های زیادی می‌افتد ولی وقتی وارد محوطه می‌شوند شدت برخورد برای پنالتی اعلام کردن کافی نیست".

 

 

دیدگاه‌ها