کد خبر : 1690171 | 28 خرداد 1399 ساعت 13:39 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوبیچ و سفر از آینتراخت به اولدترافورد؟

فردی بوبیچ مدیر ورزشی باشگاه آینتراخت فرانکفورت به عنوان گزینه جدی بدست گرفتن پست مدیریت ورزشی منچستریونایتد مطرح شده است.

بوبیچ و سفر از آینتراخت به اولدترافورد؟

به گزارش "ورزش سه"، فردی بوبیچ، ستاره سابق کروات که به خصوص به خاطر دوران بازی‌اش در بوروسیا دورتموند در آلمان محبوبیت زیادی دارد و در حال حاضر مدیریت ورزشی باشگاه آینتراخت فرانکفورت در دستان او است به عنوان گزینه اصلی بدست گرفتن پست مدیریت ورزشی منچستریونایتد مطرح شده است.

 

1503731

 

بوبیچ به عنوان مدیری که شم بالایی در کشف الماس‌های تراش‌نخورده و تبدیل آنها به ستاره‌های بزرگ را دارد شناخته می‌شود. لوتز فانن‌استیل، هم‌دوره‌ای سابق بوبیچ و عضو هیات مدیره باشگاه دوسلدورف می‌گوید بوبیچ شانس زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد دارد و در این صورت، می‌تواند یونایتد را به دوران اوج خود برگرداند.

 

بوبیچ از سال 2016 مدیر ورزشی آینتراخت بوده و این باشگاه در دوران مدیریت او روزهای خوبی را سپری کرده است. آینتراخت بعد از آنکه در فصل 2017-2018 فاتح جام حذفی آلمان شد، سال گذشته هم در جدول بوندس‌لیگا در رتبه هفتم قرار گرفت و جواز حضور در لیگ اروپا را بدست آورد.

 

فرانکفورت در فصل جاری تا این لحظه در جدول بوندس‌لیگا هفتم است و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا حضور دارد. آینتراخت بازی رفت خود در این مرحله را مقابل اف‌سی بازل باخته بود ولی بعد از بحران کرونا لیگ اروپا با وقفه روبرو شده و زمان انجام بازی برگشت دو تیم هنوز مشخص نیست.

 

 

دیدگاه‌ها