کد خبر : 1690239 | 28 خرداد 1399 ساعت 18:03 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله یک هفته‌ای تا تاج‌گذاری در کرواسی؛

فرصت ویژه برای قهرمانی دینامو با محرمی

دینامو زاگرب شرایط بسیار خوبی برای قطعی کردن قهرمانی زودهنگام خود در لیگ یک کرواسی دارد.

فرصت ویژه برای قهرمانی دینامو با محرمی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال دینامو زاگرب که پس از پنج برد پیاپی، هفته گذشته در حضور صادق محرمی شکست غیر منتظره‌ای در زمین لوکوموتیو زاگرب داشت و قهرمانی خود را به تاخیر انداخت، امشب دوباره این شانس را دارد تا نزدیک‌تر از همیشه به کسب جام شود و مثل سالیان اخیر به این مهم برسد.

 

شب گذشته دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ یک کرواسی آغاز شد که در جریان سه مسابقه از این رقابت‌ها، تیم‌های ری‌یکا و هایدوک اسپلیت که نزدیک‌ترین حریفان یاران محرمی برای کسب عنوان قهرمانی هستند، به ترتیب به تساوی و شکست مقابل رقبای خود رسیدند تا دستیابی به جام را دورتر از همیشه ببینند.

دینامو زاگربِ که با یک مسابقه کمتر نسبت به ری‌یکا و هایدوک اسپلیت(تیم‌های دوم و سوم جدول لیگ یک کرواسی)، ۶۸ امتیازی است و در صدر جدول قرار گرفته، با تیم بعدی ۱۶ امتیاز اختلاف دارد که امشب می‌تواند این فاصله را بیشتر کند.

 

یاران محرمی در صورت برتری در مسابقه امشب مقابل اسلاون بلوپو ۷۱ امتیازی می‌شوند و در فاصله‌ی هفت هفته به پایان مسابقات، فاصله ۱۹ امتیازی با ری‌یکا، تیم دوم جدول پیدا می‌کنند که این اتفاق نشان می‌دهد آنها عملا به قهرمانی رسیده‌اند و تنها یک هفته دیگر باید منتظر بمانند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها