کد خبر : 1690324 | 29 خرداد 1399 ساعت 10:40 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

خیال بارسایی‌ها راحت باشد؛ مسی تمدید می‌کند

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو می‌گوید لیونل مسی به زودی قراردادش را با بارسلونا تمدید کرده و به شایعات درباره آینده‌اش پایان خواهد داد.

خیال بارسایی‌ها راحت باشد؛ مسی تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه در قرارداد فعلی لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی با باشگاه بارسلونا بندی وجود دارد که او با استفاده از آن می‌تواند همین تابستان بلوگرانا را ترک کرده و فصل آینده را با پیراهن تیمی دیگر بازی کند، اخیرا بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره او داغ شده بود.

 

ولی حالا روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می‌شود می‌گوید مسی به زودی قراردادش با بارسلونا را تا سال 2023 تمدید خواهد کرد. قرارداد فعلی مسی با بارسا تا سال 2021 اعتبار دارد.

 

1503943

 

به گزارش موندو، بند آزادسازی قرارداد فعلی مسی با بارسا روز 10 ژوئن منقضی می‌شود. این روزنامه می‌گوید مسی در این تاریخ قراردادش با بارسا را به مدت دو سال دیگر تمدید می‌کند. موندو در گزارش خود البته متذکر می‌شود با توجه به قدرت و محبوبیتی که مسی در بارسا دارد هیچکس نمی‌تواند مانع از آن شود که او تا زمانی که دلش می‌خواهد در نوکمپ بازی نکند. او درست مثل بزرگان باشگاه، چهره‌هایی مثل پویول، ژاوی و اینیستا همه چیز را از دریچه بارسا می‌بیند و تا هر زمان که مایل باشد می‌تواند در بارسا توپ بزند.

 

البته موندو اشاره می‌کند که مسی آخرین روزهای حضور رونالدینیو در بارسا را به یاد دارد و نمی‌خواهد روزی به سرنوشتی مشابه دچار شود. مسی به دنبال این است که تا زمانی که با پیراهن بارسا وارد میدان می‌شود، شماره 10 را به تن کرده و بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد و رهبر اصلی تیم در زمین باشد.

 

مدل قرارداد جدید مسی بر اساس قرارداد فعلی او تنظیم خواهد شد. قرارداد به مدت دو سال تمدید شده و تصمیم‌گیری درباره تمدید یا لغو آن در سال 2023 هم به عهده مسی گذاشته خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها